شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی موج کم نظیری در عالم اسلام ایجاد کرد/ضرورت برگزاری مجالس ویژه جهت تبیین ویژگی های سردار سرافراز سپاه اسلام

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی موج کم نظیری در عالم اسلام ایجاد کرد/ضرورت برگزاری مجالس ویژه جهت تبیین ویژگی های سردار سرافراز سپاه اسلام

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸
حجت الاسلام علیخانی با اشاره به اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی موج عظیم و کم نظیری در عالَم اسلام ایجاد کرد،گفت: مجالس ویژه در کانون های فرهنگی و هنری مساجد با بهره گیری از مداحان و سخنرانان جهت تبیین ویژگی های سردار سرافراز سپاه اسلام برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمود علیخانی»، امروز (14 دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی، جز شهادت های کم نظیر در تاریخ اسلام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران اظهار کرد: همه شهدای گرانقدری که در اسلام، هستند تمام آنها، «عند ربهم یرزقون» و مقام عالی دارند ولی شهادت سردار قاسم سلیمانی، موجی عظیم در عالَم اسلام نظیر شهدای صدر اسلام در جنگ احد و شهدای کربلا به ویژه امام حسین(علیه السلام) ایجاد کرد که این تأثیرگذاری و موج در تاریخ اسلام، کم سابقه است.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد:حاج قاسم همانطور که در زمان حیات طیبه و در راه مبارزات و جهاد مقدس به اهداف خویش رسید باشهادت خود نیز به اهداف عالیه ای نائل شد که یکی از آنهابیداری جهان اسلام و شناساندن ذات خبیث استکبار و دور کردن مستکبرین از منطقه و مرتجعین از سرزمین های مقدس ایران، عراق، شام و دیگر کشورهای منطقه بوده است.

 

وی گفت: باشهادت سردار سلیمانی، تاثیر مجاهدت ها و مبارزات وی چندین برابر شده است چرا که موجب بیداری امت اسلام و مردم منطقه حتی جهان شد.

 

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد: شهادت سردار آسمانی که به دست شقی ترین انسان ها به تعبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) یعنی استکبار جهانی به ویژه شخص ترامپ که دستور آن را صادر کرده است یک سعادت عظیم برای این مجاهد نستوه و سرافراز اسلام به شمار می آید.

 

وی بیان کرد: توحید محوری، اخلاص، عرفان، مجاهدت، مقاومت، عدالت خواهی، شجاعت، تواضع، خستگی ناپذیری، وحدت طلبی، اتحاد و انسجام عالم اسلامی و یاری همه مظلومین و ملت های مستضعف و مبارزه با مستکبرین، مرتجعین، متحجرین و صهیونیست ها از ویژگی های بارز سردار سلیمانی محسوب می شوند اما در مقابل استکبار که این سردار را به شهادت رساند، شقی ترین  و بدبخت ترین انسان ها است که فسادهای متعددی مثل انسان کشی، قتل و غارت و تجاوز و حامیان فسادهای اخلاقی و اقتصادی دارد.

 

این مسئول افزود: شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد که دشمن اصلی ما، آمریکا و صهیونیست ها هستند و تا زمانی که این حکومت مستکبر وجود دارد، مبارزه ملت های مستضعف با آنها هم وجود خواهد داشت.

 

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی در بهترین زمان یعنی نیمه شب جمعه و در بهترین مکان یعنی عراق که مدفن شش امام معصوم ما است، به فیض عظمای شهادت، نائل شد.

 

وی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد دیار علویان جهت بزرگداشت و تکریم از مقام  شامخ سردار شهید قاسم سلیمانی، برنامه های متعددی را در دستور فعالیت های خویش، قرار داده اند که مهم ترین آنها تبیین اهداف والا، آرمان وی، خصوصیات و مکارم  اخلاقی این شهید والامقام برای نسل جوان به شمار می آیند.

 

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد:ثواب قرائت طرح تلاوت نور در کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران به روح سردار شهید قاسم سلیمانی، مالک اشتر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) هدیه می شود.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی بر ادامه راه و اهداف والای این شهید گرانقدر، تاکید دارند.

پایان پیام/ 86