هدیه ثواب قرائت سوره «فجر» به روح ملکوتی سردار آسمانی در مسجد «غدیر»

هدیه ثواب قرائت سوره «فجر» به روح ملکوتی سردار آسمانی در مسجد «غدیر»

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸
علی پور گفت: نمازگزاران مسجد «غدیر» به مدت سه شب پس از نماز مغرب و عشا ثواب قرائت سوره «فجر» را به روح ملکوتی سردار آسمانی؛ شهید «حاج قاسم سلیمانی» و همراهان وی اهدا می کنند.

«مسلم علی پور» با اشاره به اجرای برنامه های ویژه بزرگداشت شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی و هنری «مسجد غدیر» در پی انتشار خبر شهادت سردار شجاع اسلام برنامه هایی را از روز جمعه 13 دی آغاز کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد غدیر» شهرستان فسا، پخش آیات قرآن کریم ساعاتی قبل از اذان به نشانه اعلام عزای عمومی از مناره مسجد را از برنامه ها برشمرد و افزود: نمازگزاران مسجد «غدیر» تا 15 دی ماه به مدت سه شب پس از نماز مغرب و عشا ثواب قرائت سوره «فجر» با تلاوت «رضا جوکار» از قاریان برجسته را به روح ملکوتی سردار آسمانی؛ شهید «حاج قاسم سلیمانی» و همراهان وی اهدا می کنند.

 

وی گفت: همچنین مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و قرائت بیانیه ستاد هماهنگي کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور نیز پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود که در این مراسم با ندای «مرگ بر آمریکا» حاضران انزجار خود را از اقدام تروریستی آمریکا ابراز می دارند.

پایان پیام/ 130