نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در «هرابال» شهرستان بیضا برگزار شد

نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در «هرابال» شهرستان بیضا برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸
سی و یکمین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیضا در مدرسه «شهید سعید زارع مویدی» هرابال از توابع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سی و یکمین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیضا در مدرسه «شهید سعید زارع مویدی» هرابال از توابع این شهرستان برگزار شد.

 

«رقیه فرخ زاده»، در این نشست که امروز (شنبه 14 دی) برگزار شده بود، گفت: طرح ملی«فهما» در راستای معرفی فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در حال برگزاری است و برنامه هایی در راستای آموزش مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس در قالب نشست های آموزشی دنبال می شود.

 

رابط استانی شهرستان بیضاء در طرح ملی «فهما» افزود: «فهما» مخفف پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران است و در قالب این طرح مدیران کانون های مساجد باید برای کسب امتیاز و سرانه حمایتی فعالیت ها و اطلاعات اعضای کانون را در سامانه «بچه های مساجد» ثبت کنند.

 

براساس این گزارش، در این نشست که با حضور «حکیمه استادی»، کارشناس ارتباطات و شبکه سازی و «محسن بیات»، کارشناس توسعه و منابع ستادهماهنگی کانون های مساجد فارس، «علی فریدونی»، کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان و «سیداحمدرضا انصاری نیا»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام سجاد (ع)»، مسجد «النبی (ص)» به عنوان رابط شهرستان بیضاء در طرح ملی «فهما» همراه بود، نکات لازم ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» ارائه شد.

 

لازم به ذکر است، مهرماه سال جاری براساس تصمیم هیئت دولت بخش بیضا از توابع شهرستان سپیدان به شهرستان ارتقاء یافت و 11 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان فعالیت دارند.

 

 

پایان پیام/ 130