اعزام یکصد نفر از فعالان مساجد و کانون «ولایت» شهرستان زرقان به مراسم تشییع کرمان

اعزام یکصد نفر از فعالان مساجد و کانون «ولایت» شهرستان زرقان به مراسم تشییع کرمان

تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸
نریمانی از اعزام یکصد نفر از فعالان مساجد و کانون «ولایت» شهرستان زرقان به مراسم تشییع کرمان خبر داد و گفت: هدف از اعزام تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و شهدا به ویژه سردار «حاج قاسم سلیمانی» است.

«مسلم نریمانی» ضمن تشریح برنامه های ویژه بزرگداشت شهادت سردار پرافتخار اسلام و ایران؛ شهید «حاج قاسم سلیمانی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کاروانی متشکل از یکصد نفر از فعالان مساجد و کانون فرهنگی و هنری «ولایت» در قالب 2 دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» به کرمان اعزام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ولایت» مسجد المهدی (عج) زرقان، تاریخ اعزام را دوشنبه شب اعلام کرد و افزود: هدف اصلی از حضور در این مراسم تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و آرمان های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است.

 

این فعال فرهنگی با اشاره به این سخن حضرت امام خمینی (ره) که فرمود: «مساجد سنگر است»، خاطرنشان کرد: وظیفه فعالان و اصحاب مساجد و به ویژه کانون های فرهنگی و هنری حفظ سنگر، تربیت نسل جوان و پرورش جوانان مومن و انقلابی برای گرفتن انتقام خون شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت است که با جدیت دنبال خواهیم کرد.

 

 

پایان پیام/ 130