شهرستان مرودشت؛ مقصد سی و دومین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در فارس شد

شهرستان مرودشت؛ مقصد سی و دومین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در فارس شد

تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸
سی و دومین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد مرودشت در حسینیه «ولی عصر (عج)» این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سی و دومین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد مودشت در حسینیه «ولی عصر (عج)» این شهرستان برگزار شد.

 

«رقیه فرخ زاده» در این نشست که امروز (شنبه 14 دی) برگزار شده بود، گفت: در راستای اجرای طرح ملی «فهما»، نشست های آموزشی و توجیهی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون ها دنبال می شود و تاکنون 32 نشست برگزار شده است.

رابط استانی شهرستان مرودشت در طرح ملی «فهما» افزود: «فهما» مخفف پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران است و در قالب این طرح فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود و مورد ارزیابی قرار می گیرد که در این راستا پرداخت سرانه نیز طبق امتیاز «فهما» است.

 

بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور «حکیمه استادی»، کارشناس ارتباطات و شبکه سازی و «محسن بیات»، کارشناس توسعه و منابع ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس همراه بود، نکات لازم ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» ارائه و «مظفر زارع»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «فدائیان ولایت»، مسجد «ولی عصر (عج)»، «مریم زارع»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «الغدیر» مسجد «حضرت علی (ع)» روستای فاروق و حجت الاسلام «احسان پیشقدم سیوندی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «سفیران نور» مسجد «جامع» سیوند به عنوان رابطان شهرستان مرودشت در طرح ملی «فهما» معرفی شدند.

 

 

پایان پیام/ 130