برگزاری مراسم بزرگداشت شهيد سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «حمزه» فسا

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «حمزه» فسا

تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸
محمدی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهيد سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در فسا خبر داد و گفت: این مراسم با همکاری کانون فرهنگی و هنری مسجد «حمزه سیدالشهدا (ع)» برگزار می شود.

«هادی محمدی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با انتشار خبر رسمی شهادت سردار سرافراز اسلام و جمهوری اسلامی ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی کارگروه بزرگداشت یاد و نام سردار آسمانی شهيد سپهبد سلیمانی 13 دی ماه در مسجد حمزه سیدالشهدا (ع) تشکیل و مسئول برگزاری مراسم انتخاب شد.

 

مسئول برگزاری مراسم بزرگداشت شهيد سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان در مسجد حمزه سیدالشهدا (ع) افزود: از روز جمعه فضای مسجد به حرمت این شهید پرافتخار اسلام سیاه پوش و سر در مسجد و بیلبورد جلوی مسجد نیز به عکس شهيد سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با اعلام سه روز عزای عمومی توسط رهبر عزیز انقلاب هر روز 10 دقیقه قبل از اذان ظهر و اذان مغرب صدای تلاوت قرآن از مناره های مسجد پخش می شود و همچنین مراسم قرائت سوره فجر، سخنرانی و عزاداری بزرگداشت شهيد سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و همراهان بعد از نماز عشا برگزار خواهد شد.

 

محمدی با اشاره به حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد «حمزه سیدالشهدا (ع)» فسا در این مراسم، تاکید کرد: در پایان مراسم بیانیه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در خصوص شهدای ترور نیز قرائت می شود.

 

 

پایان پیام/ 130