سردار سلیمانی با شهادت، سربلند شد و تاسف برای ما باقی ماند

سردار سلیمانی با شهادت، سربلند شد و تاسف برای ما باقی ماند

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸
آیت‌الله نجفی‌تهرانی با بیان‌اینکه سردار سلیمانی با شهادت، سربلند شد و تاسف برای ما باقی ماند، گفت: همانطور که در این دنیا مردم، جایگاه شهید جبهه مقاومت را پاس داشتند، مطمئنا شهدا نیز در آن دنیا به استقبال سردار دل‌ها می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، آیت الله «ضیاالدین نجفی تهرانی» امشب (یکشنبه، ۱۵ دی ماه) در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از بسیجیان و هیاتی های شرق تهران در حوزه علمیه و مسجد جامع نبی اکرم (ص) برگزار شد با اشاره به جایگاه والای شهدا در قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) گفت: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تمام عمر خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و ملت ایران و جبهه مقاومت کرد و با رسیدن به فیض شهادت، بهترین پاداش را از خداوند دریافت کرد.
 
 
این نماینده ولی فقیه در شرق تهران با بیان اینکه حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی نشان دهنده خدمت گسترده ایشان است، افزود: همانطور که در این دنیا مردم، جایگاه این فرمانده شهید جبهه مقاومت را پاس داشتند، مطمئنا شهدا نیز در آن دنیا به استقبال سپهبد سلیمانی می روند.
 
 
این نویسنده در حوزه های فقه، اصول و تاریخ زندگی اهل بیت (ع) بیان کرد: شرکت در مراسم تشییع هر شهیدی، ثواب و اجر فراوانی دارد به ویژه که این شهید، شخصیت والایی همچون سردار سلیمانی باشد که خدمات گسترده ای به اسلام و انقلاب اسلامی در مسیر مبارزه با جریان استکبار و صهیونیست ها داشته است.
 
 
نجفی گفت: شهید سردار سپهبد سلیمانی، مطیع ولی فقیه، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی نیز به ایشان علاقه خاصی داشتند.
 
 
وی با اشاره به تصویب خروج آمریکا از عراق در مجلس عراق، اظهار کرد: این مصوبه، یکی از برکات شهادت سردار سلیمانی است‌. حضور باشکوه مردم عراق در مراسم تشییع سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس، پیامی مهم برای آمریکایی ها داشت و آنان فهمیدند که دیگر عراق، جای ماندن اشغالگران نیست.
 
 
بنا بر این گزارش، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، مدیحه سرایی و مراسم فاتحه خوانی به یاد سردار سلیمانی و همرزمانش در مسجد جامع نبی اکرم (ص)، برگزار شد.
 
 
 
 
 

پایان پیام/ 397