مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در بخش بیکاه شهرستان رودان برگزار شد

مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در بخش بیکاه شهرستان رودان برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸
مراسم بزرگداشت سردار رشید سپاه اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی به همت کانون فرهنگی و هنری نینوا در بخش بیکاه شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودان، حجت الاسلام « محمد بزرگر پور »، مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد(ع) در این مراسم ضمن تسلیت شهادت فرمانده سپاه قدس، به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و تفسیر جملات بسیار زیبای رهبری در‌مورد سردار شهید سلیمانی در این پیام اشاره کرد و گفت: در تاریخ زندگی سردار سلیمانی نکات ارزنده ای وجود دارد که نسل های کنونی و آینده و جوانان کشورهای اسلامی باید با آن ها آشنا شوند.

 

وی با بیان اینکه برای شناخت ابعاد شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی زمان بسیار طولانی نیاز است، افزود: قاسم سلیمانی بزرگترین سردار تاریخ ایران زمین بود.

 

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: با درایت و فرماندهی حاج قاسم، گروهک تروریستی داعش(قوی ترین دشمن مسلمانان) نابود شد.

 

وی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی عاقبت پاداش 40 سال ایثار و مجاهدت مخلصانه خود را از خداوند گرفت و به دست شقی ترین افراد زمانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

شرکت کنندگان در این مراسم مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان در کانون فرهنگی هنری نینوا بیکاه برگزار شد، در عزای این سردار رشید عزاداری و نوحه خوانی کردند.

 

پخش کلیپ با موضوع رشادت های سپهبد سلیمانی در عرصه های جنگ و مقاومت ، قرائت دکلمه توسط برادر شهید غلام داوری از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

 

 

پایان پیام/ 88