مراسم سوگواری سردار سلیمانی در مسجد امام علی(ع)

مراسم سوگواری سردار سلیمانی در مسجد امام علی(ع)

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸
حسن بهرامی گفت:کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام شهر جیرفت در نظر دارد مراسم باشکوه گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت را برگزار کند.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام شهر جیرفت در نظر دارد مراسم باشکوه گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت را برگزار کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام افزود: این مراسم امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی علیه السلام شهر جیرفت همراه با کرسی تلاوت نور برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: علاوه بر برگزاری کرسی تلاوت نور که توسط قاریان برجسته شهرستان جیرفت اجرا می شود طرح قرائت دسته جمعی سوره فجر نیز از برنامه های این مراسم است، ثواب تلاوت آیات قرآن کریم و سوره فجر هدیه به روح مطهر سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت می شود.

 

بهرامی بیان داشت: اجرای سرود در وصف سردار رشید اسلام توسط گروه سرود منتظران ظهور کانون فرهنگی هنری امام علی علیه و سخنرانی با موضوع بیان رشادت ها و اهداف سردار سپهبد سلیمانی از دیگر برنامه های گرامیداشت این شهید بزرگوار است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام با اشاره به این که برگزاری مراسم گرامیداشت این سردار رشید اسلام کوچکترین کاری است که به پاسداشت رشادت های این شهید می توانیم انجام دهیم عنوان داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام به منظور ادای دِین نسبت به سپهبد سلیمانی فردا در مراسم تشییع پیکر این شهید حضور حداکثری خواهند داشت و با علاقه فراوانی که در بین این بچه ها نسبت به این شهید والامقام وجود دارد امشب پس از اتمام این مراسم همگی به سمت کرمان حرکت خواهند کرد.

پایان پیام/ 586