دفتر امام جمعه مرودشت؛ میزبان دومین جلسه آموزشی طرح ملی «فهما» در این شهرستان شد

دفتر امام جمعه مرودشت؛ میزبان دومین جلسه آموزشی طرح ملی «فهما» در این شهرستان شد

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸
دومین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد مرودشت در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دومین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد مرودشت در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «مهدی آقایی» در این نشست که امروز (دوشنبه 16 دی) برگزار شده بود، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار مقاومت، شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» بر ادامه راه این شهید بزرگوار و برگزاری برنامه های بزرگداشت در کانون های مساجد تاکید کرد.

 

امام جمعه شهرستان مرودشت همچنین ضمن توصیه به ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی  و هنری مساجد شهرستان مرودشت در سامانه «بچه های مسجد»، گفت: شهرستان مرودشت در برگزاری مراسم های فرهنگی و مذهبی در استان پیشگام بوده است و باید تمام فعالیت های این شهرستان در رسانه ها بازتاب داشته باشد.

 

همچنین «شهرام صالحی» هم در این نشست با تسلیت ایام عزاداری سردار دل ها، بر همکاری و همگرایی هر چه بیشتر مساجد شهرستان مرودشت در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت گفت: کانون های فرهنگی وهنری مرودشت باید با عضویت در یک شبکه اجتماعی از نحوه فعالیت های فرهنگی، مذهبی وهنری سراسر شهرستان مطلع شوند.

 

وی همچنین در خصوص همکاری و همراهی با کانون های فرهنگی و هنری مساجد مرودشت در زمینه های مختلف از جمله صدور مجوز برای راه اندازی گیم نت با مدیریت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان قول مساعدت داد.

 

براساس این گزارش، حجت الاسلام «احسان پیشقدم سیوندی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «سفیران نور» مسجد «جامع» سیوند به عنوان رابط شهرستان مرودشت در طرح ملی «فهما» نیز با تشریح اهداف برگزاری این طرح، گفت: در قالب این طرح فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه «بچه های مسجد» ثبت و مورد ارزیابی قرار می گیرد که در این راستا سرانه نیز طبق امتیاز ثبت شده ی هر کانون در طرح ملی «فهما» محاسبه می شود.

 

خاطرنشان می شود، در این جلسه «علی قاسمی»، ذی صلاح فرهنگی و هنری «سفیران نور» مسجد «جامع» سیوند به آموزش عملی نحوه ثبت فعالیت های کانون ها و کسب امتیاز در سامانه «بچه های مسجد» پرداخت.

 

 

پایان پیام/ 130