سوگواران «سردار آسمانی» با محوریت مصلی نمازجمعه خفر عازم کرمان می شوند

سوگواران «سردار آسمانی» با محوریت مصلی نمازجمعه خفر عازم کرمان می شوند

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸
طالبی گفت: سوگواران «سردار آسمانی» با محوریت مصلی نمازجمعه خفر عازم کرمان می شوند تا با ولایت فقیه و آرمان های این شهید پرافتخار تجدید پیمان کنند.

«مجتبی طالبی» با اشاره به برگزاری برنامه های گسترده ویژه شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید «حاج قاسم سلیمانی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کاروانی متشکل از مردم ولایتمدار شهرستان خفر ساعت 24 امشب دوشنبه 16 دی ماه از مصلی نمازجمعه برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر «سردار آسمانی» عازم کرمان خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مصلی» نمازجمعه شهرستان خفر خاطرنشان کرد: در این اعزام هیئت رزمندگان اسلام، کانون فرهنگی و هنری «مصلی»، حوزه های مقاومت بسیج و دفتر گردشگران «غدیر» در ثبت نام از علاقمندان به حضور در این مراسم همکاری کرده اند.

 

وی مهلت ثبت نام را تا عصر امروز دوشنبه 16 دی ماه اعلام کرد و گفت: از ثبت نام شوندگان مبلغ 850 هزار ريال بابت هزینه های ایاب و ذهاب و وعده های غذایی اخذ شده است.

 

طالبی همچنین از برگزاری مراسم های بزرگداشت یادبود شهادت سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان خفر خبر داد.

 

 

پایان پیام/ 130