سی و سومین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی شهرستان پاسارگاد شد

سی و سومین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی شهرستان پاسارگاد شد

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸
سی و سومین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد پاسارگاد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سی و سومین نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد پاسارگاد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

«رقیه فرخ زاده» در این نشست که امروز (دوشنبه 16 دی) برگزار شده بود، گفت: طرح ملی «فهما» از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حال برگزاری است و کانون های مساجد تنها 9 روز فرصت دارند تا اطلاعات کانون را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

رابط استانی شهرستان پاسارگاد در طرح ملی «فهما» با بیان اینکه پرداخت سرانه نیز طبق امتیاز «فهما» است، افزود: در قالب این طرح فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

براساس این گزارش، در این نشست که با حضور «حکیمه استادی»، کارشناس ارتباطات و شبکه سازی همراه بود، نکات لازم ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» ارائه و به سئوالان حاضران پاسخ داده شد.

 

خاطرنشان می شود، در راستای اجرای طرح ملی «فهما»، نشست های آموزشی و توجیهی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون ها در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/ 130