حماس، حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد

حماس، حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، حمله صهیونیست‌ها را به مسجدالاقصی محکوم کرد و خواستار حضور فلسطینی‌ها در حمایت از این مکان مقدس شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «امد»، «فوزی برهوم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، تجاوزات و حملات مکرر وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به مسجدالاقصی و ممنوعیت اقامه نماز در آن را محکوم کرد.

 

وی افزود: سیاست های مغرضانه صهیونیست ها علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسجدالاقصی منجر به جنگ دینی می شود و احساسات امت عربی و اسلامی را جریحه دار می کند.

 

سخنگوی حماس اظهار کرد: از همگان می خواهم تا نسبت به فلسطین و آنچه در قدس و مسجدالاقصی از یهودی سازی صورت می گیرد، مسوولیت پذیر باشند و  جلوی اقدامات صهیونیست ها را بگیرند و به آنان اجازه عادی سازی روابط را ندهند.

 

فوزی برهوم تاکید کرد: ما از اهالی قدس و تمامی محافظان چه زن و مرد می خواهیم تا برای دفاع از مسجدالاقصی در این مکان حضور داشته باشند و مسجدالاقصی را تنها نگذارند و با تمام قوا با اشغالگران برخورد کنند.

 

سخنگوی حماس در پایان بر ضرورت مقاومت و درگیری باز با دشمن صهیونیستی هر چه قدر هزینه داشته باشد و قربانی دهد، تاکید کرد و گفت: وظیفه ملت فلسطین حمایت از سرزمین، حقوق و مقدساتشان است تا به هر شکلی شده مقاومت کنند.

 

پایان پیام/ 43