برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کازرون

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کازرون

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸
مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور (عج)» در مسجد «الزهرا (س)» روستای «سیف آباد» کازرون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور (عج)» در مسجد «الزهرا (س)» روستای «سیف آباد» کازرون برگزار شد.

 

در این مراسم باشکوه حجت الاسلام «محمد استوار میمندی» طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و برشمردن فضایل اخلاقی و بزرگواری های این مجاهد فی سبیل الله گفت: هر چند امروز مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی در فراق حاج قاسم یک چشمشان اشک است و در غم از دست دادن این انسان پاک و مجاهد عزادارند اما چشم دیگرشان امیدوار به رحمت خدا است که دست انتقام خدا در نهایت طومار ستمگران عالم را در هم خواهد پیچید.

 

مدیر حوزه های علمیه استان فارس افزود: حاج قاسم سلیمانی بعد از یک عمر مجاهدت مزد خود را با شهادت گرفت و امروز رشادت این فرمانده شجاع و ولایتمدار کاری کرد که خون همه مردم ایران و حق طلبان عالم  به جوش آمده و راه او انشاءالله تا مقصد نهایی که محو ظلم و استکبار و ظهور منجی عالم بشریت است ادامه خواهد داشت.

 

وی بیان کرد: حماقت و وحشی گری آمریکا و رئیس جمهورش باعث شد تمام مردم دنیا به خوی واقعی شیطان بزرگ پی ببرند و برکت خون حاج قاسم باعث همگرایی و وحدت ملل مسلمان شد و نتیجه این اتحاد اخراج آمریکا از منطقه خواهد بود.

 

حجت الاسلام میمندی تصریح کرد: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انواع دسیسه ها و توطئه ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کاربرد اما از رویارویی مستقیم با کشور ایران دوری کرد تا اینکه امروز به درجه ای از ضعف و استیصال رسیده است که به سیم آخر می زند و یک نظامی ایرانی را به صورت ناجوانمردانه به شهادت می رساند و دنیا باید بداند که خون پاک حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای عزیز ما پایمال نخواهد شد و این مردم انتقام خون عزیزانشان را خواهند گرفت و راهشان را ادامه خواهند داد.

 

همچنین در حاشیه این مراسم «محمدجعفر شفیعی» نیز گفت: به یقین شهادت سردار سلیمانی درخت انقلاب را تنومندتر می کند و مردم در پاسداری همراه تر می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور(عج)» کازرون با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی که شخصی فراجناحی و فراسیاسی و فرمانده مقاومت، شجاعت و سردار دلها بود یکبار دیگر وحدت و همبستگی ملی را تقویت و نشان داد، افزود: شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد مردم ایران برای پاسداشت و صیانت از این آب و خاک همگام با هم گام بر می دارند و در این مسیر سخت و نابرابر با کسی شوخی ندارند و جواب خون این سردار و همه نیروها و سرداران جبهه های ایثار و رشادت را با همدلی و وحدت خواهند داد.

 

 

پایان پیام/ 130