شهرک فرهنگی و هنری «شهید سلیمانی» در خاوران تاسیس می شود

شهرک فرهنگی و هنری «شهید سلیمانی» در خاوران تاسیس می شود

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸
حسینی از تاسیس شهرک فرهنگی و هنری «شهید سلیمانی» در شهرستان خاوران خبر داد و گفت: این شهرک در جوار مسجد «صاحب الزمان (عج)» خاوران تاسیس خواهد شد.

«علی اصغر حسینی» باگرامیداشت یاد و نام سردار پرافتخار اسلام و ایران، شهید «حاج قاسم سلیمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» قصد دارد تا قرارگاهی تحت عنوان شهرک فرهنگی و هنری «شهید سلیمانی» برای عرضه خدمات مختلف در زمینه های گوناگون با هدف تربیت نسل و تداوم نسل «سلیمانی» ها در شهر خاوران راه اندازی کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» خاوران خاطرنشان کرد: تاسیس این شهرک فرهنگی و هنری با همکاری نهاد های کتابخانه عمومی، بسیج، اداره های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش ویژه استفاده دختران و پسران شهرستان خفر درنظر گرفته شده است.

 

عضو هیئت اندیشه ورز سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: مدرسه سابق «شهید فتوحی» شهر خاوران در جوار مسجد «صاحب الزمان (عج)» با همکاری اداره آموزش و پرورش به عنوان مکان این شهرک یا قرارگاه در اختیار کانون قرار گرفته است.

 

این فعال فرهنگی «صاحب الزمان (عج)» خاوران تاکید کرد: افتتاح «شهرک فرهنگی و هنری شهید سلیمانی» همزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) همراه با جشن سه سالگی کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» برگزار خواهد شد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: تمامی اساتید و مربیان این «شهرک فرهنگی و هنری شهید سلیمانی» از افراد برجسته شهرستان خفر و بخش خاوران هستند.

 

 

پایان پیام/ 130