تجمع ائمه‌جماعات در سوگ سردار دل‌ها / تجدیدعهد مسجدی‌ها با فرمانده جبهه مقاومت

تجمع ائمه‌جماعات در سوگ سردار دل‌ها / تجدیدعهد مسجدی‌ها با فرمانده جبهه مقاومت

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸
ائمه‌جماعات مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی با حضور در بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در مسجد جامع شهید بهشتی کیانشهر، با سردار حاج قاسم سلیمانی عهد بستند که در برابر زوگویی‌های آمریکا تا آخرین نفس بایستند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «اسماعیل باقرزاده» در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه مساجد در برپایی مجالس ترحیم و بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سنگ تمام گذاشتند، اظهار کرد: چندین مراسم در گرامیداشت سردار رشید اسلام و سایر شهدای حادثه تروریستی بغداد، در مسجد جامع شهید بهشتی کیانشهر برگزار شد.

 

امام جماعت مسجد جامع شهید بهشتی (واقع در تهران، کیانشهر، خیابان ابراهیمی، خیابان فتحی، تقاطع صالحی) افزود: ائمه جماعات و اعضای پایگاه های مقاومت بسیج مساجد مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی در مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در مسجد جامع شهید بهشتی کیانشهر شرکت کردند ضمن اینکه سایر گروه های مردم نیز حضور گسترده ای در این مراسم داشتند.

 

این استاد حوزه علمیه امام القائم (عج) تهران اضافه کرد: حجت الاسلام والمسلمین «محمد نعیمی»، مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌ الله (ص) در این اجتماع بزرگ، با بیان اینکه مسجدی ها، هیاتی ها، بسیجی ها و سایر گروه های مردم با تبعیت از هدایت ها و فرامین مقام معظم رهبری و روشنگری های علما اجازه نخواهند داد خط مقاومت تضعیف شود، گفت که مجالس بزرگداشت و ترحیم در مساجد و تکایا باید با افزایش بصیرت دینی و روحیه انقلابی در مردم تقویت شود.

 

به گزارش شبستان، حجت الاسلام و المسلمین باقرزاده نیز در این مراسم با بیان اینکه اخلاص، ولایت مداری، شجاعت و ایستادگی کم نظیر در برابر دشمنان، مهم ترین دلایل نفوذ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دل های مردم شد، اظهار کرد: دشمن بداند با شهادت سلیمانی، راه او توسط هزاران هزار سلیمانی دیگر و با حرکت در مسیر ولایت فقیه دنبال می شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شهید بهشتی همچنین در این اجتماع به خنثی شدن نقشه دشمنان با ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور در آبان ماه امسال و به بهانه گران شدن قیمت بنزین، با به شهادت رسیدن سردار سلیمانی و تعدادی از همرزمانش در حادثه ترویستی بغداد، گفت: جبهه مقاومت جواب قاطعانه و سختی به آمریکایی ها به ویژه دونالد ترامپ خواهد داد.

 

در ادامه، تصاویری از اجتماع ائمه جماعات و اعضای پایگاه های مقاومت بسیج مساجد مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی در مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در مسجد جامع شهید بهشتی می آید.

 

 

 

 

پایان پیام/ 397