خروش «قاسمیون» در مسجد داودقلی زنجان

خروش «قاسمیون» در مسجد داودقلی زنجان

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸
جمعی از بچه های مسجد داودقلی زنجان در اجتماعی با عنوان«قاسمیون» انزجار خود از تروریست ها را فریاد زدند و شعار انتقام سخت سردادند.

به گزارش خبرگزاری شسبتان از زنجان، در اجتماع عظیمی از نوجوانان مسجد داودقلی زنجان، حاضران، شهادت حاج قاسم را آغاز فصل جدید اتحاد و یکپارچگی جبهه مقاومت وآغاز ذلت بزرگ جریان کفر وتروریست در جهان دانستند و با شعارهای آتشین جنایات آمریکارا محکوم و با رهبر ومردم ابراز همدردی کردند.

 

در این اجتماع حجت الاسلام «علی اصغرولایتی» گفت: خون حاج قاسم جریان ساز شد و حاج قاسم را به راه ومکتب مقاومت تبدیل کرد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان خاطر نشان کرد: حاج قاسم سیدالشهدای جبهه مقاومت است؛ برای ما مایه عزت وسربلندی است که مردی از تبار مالک اشترعلی(ع) با جهادش شیعه را دوباره درجهان سربلند کرد.

 

وی با بیان اینکه باور داریم روح بلند حاج قاسم در کنارملت قهرمان پرور ایران وهمه آزادی خواهان جهان هست، افزود: شهادت ایشان راه تازه وخون سرخ را در رگ های مسلمین جاری کرد تا راه ظهورحجت حق هموار گردد.

 

حجت الاسلام ولایتی خطاب به دشمنان انقلاب گفت: ببینید مردم ایران و منطقه برای یک سرباز اسلام و سرباز ولایت فقیه چه خروشی کردند؛ پس بدانید و آگاه باشید مسلمانان با توکل به خدا با قدرت از ارزش های خود دفاع می کنند و وعده های الهی برای جهاد و انتقام تخلف ناپدیراست.

وی، حاج قاسم را سنبل مردم دوستی، مردم داری و مردم باوری خواند و گفت: اگر اخلاص و تواضع، خداترسی و ولایت مداری این سردار بی بدیل نبود ایشان امروز به اسطوره معاصرما تبدیل نمی شد.

 

به گفته امام جماعت مسجد داودقلی زنجان، باید باخون سرخ وپاک حاج قاسم غیرتمندانه عهد ببندیم که راه این شهیدمکتب امام که خودنیز تبدیل به مکتب شد را ادامه دهیم وبه سیره عملی حاج قاسم عمل کنیم.

 

ولایتی یکی از راه های حاج قاسمی بودن را خدمت بدون منت به مردم دانست و گفت: شهادت باعظمت حاج قاسم نتیجه ایمان عملی، ولایتمداری ومردم داری ایشان بود.

در ادامه این نشست، نوجوانان به عزاداری وسینه زنی قهرمان کشورشان پرداخته و در سوگ شیرمرد عرصه های سخت اشک ماتم ریختند.

 

در پایان نوجوانان ضمن لبیک گویی به محضر رهبرعزیز و سپاهیان اسلام، برعلیه تروریست های قاتل شعار داده وخواستار انتقام سخت و دردناک از آنان شدند.

 

بچه های مسجد داودقلی زنجان، با نوشتن دلنوشته های خود با حاج قاسم عهد بستند که راهش را ادامه دهند.

قاسمیون مسجد داودقلی زنجان با امضای طومار انتقام سخت خواستار حضور در دفاع ازخون فرزند قهرمان ایران شدند.

پایان پیام/ 73