نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در مسجد «جامع» زاهد شهر برگزار شد

نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در مسجد «جامع» زاهد شهر برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸
نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد زاهدشهر در مسجد «جامع» این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست آموزشی و توجیهی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد زاهدشهر در مسجد «جامع» این شهر برگزار شد.

 

«رضا باقری» امروز (چهارشنبه 18 دی) در این نشست ضمن تشریح اهداف برگزاری این طرح بر لزوم همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ثبت فعالیت های صورت گرفته در سامانه «بچه های مسجد» تاکید کرد.

 

کارشناس مسئول توسعه منابع و پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس در ادامه با اشاره به اینکه سرانه حمایتی در ازای کسب امتیاز کانون در طرح ملی «فهما» اختصاص پیدا می کند، ابراز امیدواری کرد: با همکاری اصحاب کانون های مساجد، استان فارس در طرح ملی «فهما» به جایگاه خوبی برسد.

 

براساس این گزارش، «مصطفی دهقانی»، رابط استانی طرح ملی «فهما» در شهرستان فسا در ادامه این نشست که با حضور کانون های زاهد شهر و بخش شیبکوه از توابع شهرستان فسا همراه بود، بخش های مختلف ثبت اعضای کانون، فعالیت های ملی و مذهبی، طرح و ایده تشریح شد.

 

 

پایان پیام/ 130