دوره آموزشی «هر مادر یک مربی» در کانون های مساجد گیلان برگزار می شود

دوره آموزشی «هر مادر یک مربی» در کانون های مساجد گیلان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری برگزاری دوره آموزشی «هر مادر یک مربی» در قالب طرح ملی کوثر رسالت در کانون‌های مساجد گیلان خبر داد.

حجت الاسلام«محمدعلی رضوانی‌نژاد» با بیان اینکه دوره آموزشی «هر مادر یک مربی» در قالب هفتمین دوره طرح ملی کوثر رسالت ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اجرا می‌شود به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این دوره آموزشی سه روزه در ۱۰ استان منتخب کشور برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تصریح اینکه استان اردبیل ستاد اجرایی این دوره آموزشی است افزود: گیلان، سمنان، قزوین، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و اردبیل استان‌های منتخب در اجرای این طرح هستند.

 

وی با بیان اینکه این دوره ویژه مادران و مربیان تخصصی کانون‌های فرهنگی هنری کودک‌محور مساجد استان است اظهارداشت: در این دوره که به‌صورت کارگاهی و همایشی برگزار می‌شود، مادران با شیوه‌های نوین تدریس قرآن و نماز به کودکان آشنا می‌شوند.

 

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد ادامه داد: در این دوره حداقل ۵۰ نفر از مادران دارای فرزندان کمتر از ۱۰ سال به‌منظور آموزش قرآن‌آموزی صحیح به کودکان و راه‌های تربیت صحیح آموزه‌های اسلامی به فرزندان شرکت می‌کنند.

 

وی به محتوای آموزشی طرح «هر مادر یک مربی» اشاره و بیان کرد: محتوای آموزشی این دوره نیز شامل کارگاه تصویری حفظ و روخوانی قرآن با بازی، نماز شکوفه‌ها، آموزش مفاهیم سوره‌های کوچک با شعر کودکانه، زنگ دوستی با کودک، دعوت خوش کودکان به نماز، کودک قانونمند و باهوش و پاسخ به سوالات کودک است.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی عصر امروز(شنبه، ۲۱ دی) در کانون ام ابیها(س) رشت آغاز شده و فردا (یک‌شنبه، ۲۲ دی) در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت پایان می‌یابد.

پایان پیام/ 84