رقابت بیش از ۱۰۰ طرح کتاب‌خوانی در جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران»

رقابت بیش از ۱۰۰ طرح کتاب‌خوانی در جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران»

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸
«شیرازیان» از تدوین و ارسال بیش از ۱۰۰ طرح کتاب و کتابخوانی از سوی کانون‌های روستایی خراسان شمالی به دبیرخانه ششمین دوره جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران» خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، «هاشم شیرازیان» از تدوین و ارسال بیش از ۱۰۰ طرح کتاب و کتابخوانی از سوی کانون‌های روستایی خراسان شمالی به دبیرخانه ششمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی‌کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی افزود: این آثار شامل ۸۰ طرح مکتوب و ۶۰ اثر هنری در رشته‌های مختلف است که به همت‌کانون‌های فرهنگی هنری روستایی استان گردآوری و تولید شده است.

 

شیرازیان همچنین اعلام کرد: طرح ها و آثار هنری اعلام شده از سوی هشت روستا شامل  «ارکان» و «بازخانه» از توابع شهرستان بجنورد، «زوارم» از روستاهای شیروان، «قلعه خان» و  «انصار» از توابع مانه و سملقان، «دشت» از روستاهای شهرستان گرمه، «سینگلی شیرین» از روستاهای فاروج و نیز «سست» از توابع شهرستان اسفراین به دبیرخانه استانی رسیده است.

 

وی در پایان گفت: پیش از این جشنواره استانی هنرمندان روستاهای دوستدار کتاب به همت کانون فرهنگی هنری میثاق روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد برگزار شد که آثار آن در نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و هم اکنون نیز به جشنواره دوستدار کتاب ارسال شده است.

 

 

پایان پیام/ 40