دردسر عدم دسترسی به اینترنت برای کانون های روستایی و ثبت نام در فهما

دردسر عدم دسترسی به اینترنت برای کانون های روستایی و ثبت نام در فهما

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸
مجید خوبی زاده گفت: به علت قرار داشتن تعداد زیادی از کانون های فعال در مناطق روستایی دوره افتاده و عدم دسترسی آسان به اینترنت سبب شده تا نتوانند روند ثبت اعضا و فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد انجام دهند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که روزهای پایانی مهلت ثبت نام اعضا و فعالیت های کانون فرهنگی هنری مساجد را پشت سر می گزاریم تاکنون قریب ۲۰ هزار نفر از اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان در این سامانه ثبت نام کردند و تعدادی از کانون ها نیز رتبه های قابل توجهی در سطح این منطقه کسب کرده اند که نشان از تلاش زیاد آنها دارد.

 

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: تاکنون کانون فرهنگی هنری مصباح مسجد سید الشهداء شهر علی آباد عمران با کسب امتیاز ۱۱ هزار و ۷۳۲، کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام مسجد امام علی علیه السلام شهر جیرفت با کسب امتیاز ۱۱ هزار و ۵۵۴ و کانون فرهنگی هنری نورالرضا مسجد ابوالفضل علیه السلام شهر عنبرآباد نیز با کسب امتیاز ۸ هزار و ۸۷ به ترتیب در رتبه های اول تا سوم فهما در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان قرار دارند.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری ام ابیها مسجد ابوالفضل علیه السلام شهر عنبرآباد با کسب امتیاز ۷ هزار و ۶۷ و کانون فرهنگی هنری شهید درسته مسجد امام زمان (عج) نیز با کسب امتیاز ۶ هزار و ۳۸۳ امتیاز به ترتیب رتبه های چهارم و پنجم فهما در سطح جنوب کرمان هستند.

خوبی زاده با بیان این مطلب که امتیاز تعدادی از کانون ها در سامانه بچه های مسجد صفر است، یادآور شد: متاسفانه علی رغم فعال بودن این کانون ها اما به علت قرار داشتن در مناطق روستایی دوره افتاده و عدم دسترسی آسان به اینترنت سبب شده تا نتوانند روند ثبت اعضا و فعالیت های خود را در این سامانه انجام دهند.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان اضافه کرد: از سوی دیگر رفت و آمد آنها به شهرها و مراجعه کافی نت ها جهت ثبت این اطلاعات هزینه های گزافی برای آنها دارد که همین عوامل موجبات گله مندی آنها را فراهم کرده است.

پایان پیام/ 586