​رويداد ملي فهما تا 4 بهمن تمديد شد/ روز شمار انتخاب پايتخت فرهنگي مساجد ايران تا 10روز آينده

​رویداد ملی فهما تا 4 بهمن تمدید شد/ روز شمار انتخاب پایتخت فرهنگی مساجد ایران تا 10روز آینده

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸
حجت الاسلام ارزاني، گفت: باتوجه به حجم بالايي از درخواست مديران كانون هاي سراسر كشور، دبير و اعضاي شوراي سياستگذاري فهما، پايان زمان ثبت اطلاعات، توليدات و گزارش‌ها و آغاز ارزيابي‌ها تا روز جمعه 4 بهمن ماه تمديد شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: براساس جدول زمان بندی از پیش تعیین شده که منطبق با مصوبات شورای سیاستگذاری رویداد ملی فهما است، روز چهارشنبه (25 دی) سال جاری آخرین مهلت برای ثبت و بارگذاری اطلاعات کانون ها در سامانه بچه های مسجد اعلام شد.

وی اظهار کرد: ارزیابی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد پس از اتمام زمان تعیین شده با دریافت خروجی سامانه بچه های مسجد، به صورت رسمی از سوی کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور براساس شاخص ها و فرآیندهای بارگذاری شده آغاز می شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با اشاره به اینکه کمتر از 48 ساعت به اتمام زمان تعیین شده باقی مانده است، ابراز کرد: نظر به درخواست های گسترده مدیران کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور، دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری فهما، 9 روز به زمان باقیمانده افزوده شد تا کانون ها در زمان مناسبی را برای مشارکت در شاخص ها و فرآیندهای اعلام شده و بارگذاری اطلاعات در قالب شاخص های مذکور به عمل آورده و در فرآیند ارزیابی های سال 98 حضور فعال تری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه درخواست کانون ها اجابت شده و رویداد ملی فهما 9 روز دیگر تمدید شده است، بیان کرد: دریافت آخرین خروجی از سامانه به عنوان اولین مرحله از مراحل ارزیابی کانون ها(ارزیابی سیستمی و سامانه ایی) به ساعت 24 روز جمعه مورخ 4 بهمن 98 موکول شد.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فهما، خاطرنشان کرد: مدیران و اعضای محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد بایستی این مسئله را مورد توجه داشته باشند که اولین رویداد ملی فهما در حال برگزاری است اما پس از اتمام مهلت مذکور، نیز می توانند نسبت به بارگذاری اطلاعات، تولیدات و گزارشات(براساس فرآیندهای پیاده سازی شده در پرتال) اقدام کنند.

وی از رویداد ملی فهما به عنوان فرصتی درخشان برای عرضه توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد نام برد و تصریح کرد: زیست بوم مجازی بچه های مسجد به عنوان یک زیرساخت مهم و اساسی شرایط بسیار مطلوبی را برای ارزیابی ها، حمایت های هدفمند و نزدیک به واقعیت و صد البته سهولت در تبادلات و تعاملات بین کانونی، شهرستانی، استانی، ملی و حتی در آینده بین المللی ایجاد می کند.