تمدید رویداد ملی فهما تا ۴ بهمن/ ثبت افزون بر ۸۸ هزار فعالیت کانون های مساجد گیلان در سامانه سجا

تمدید رویداد ملی فهما تا ۴ بهمن/ ثبت افزون بر ۸۸ هزار فعالیت کانون های مساجد گیلان در سامانه سجا

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸
حجت الاسلام رضوانی نژاد از تمدید زمان طرح رویداد ملی فهما تا ۴ بهمن خبر داد و گفت: تاکنون ۸۸ هزار فعالیت‌ توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شده است.

حجت‌الاسلام «محمد علی رضوانی نژاد» امروز (چهارشنبه، ۲۵ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به استقبال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان جهت پیوستن به رویداد ملی «فهما» و حضور اثرگذار در این رقابت ملی گفت: تاکنون ۸۸ هزار فعالیت‌ توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه بچه‌های مسجد و در قالب طرح ملی «فهما» ثبت شده است.


     
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه ۹۲۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعالیت می‌کنند تصریح کرد: از این تعداد ۹۱۸ کانون با ثبت فعالیت‌هایشان افزون بر پنج میلیون امتیاز  کسب کردند که با این امتیاز، رتبه سوم کشوری را دارا هستیم.

 
وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد گیلان از ابتدای اجرای طرح ملی «فهما» جزو استان‌های برتر در ثبت فعالیت‌ها و اعضای کانون بودند افزود: بیش از ۱۳ کانون استان دارای امتیاز بالای ۱۰ هزار هستتند که جهت کسب رتبه برتر با کانون‌های سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.


حجت‌الاسلام رضوانی نژاد از تمدید زمان طرح رویداد ملی فهما تا ۴ بهمن خبر داد و بیان کرد: کانون‌های مساجد شهرستان لاهیجان با میانگین افزون بر ۶ هزار و ۴۰۰ امتیاز رتبه نخست استان را کسب کردند و کانون‌های مساجد شهرستان تالش با چهار هزار و ۵۵۴  امتیاز رتبه شانزدهم را دارا هستند.

 

وی با بیان اینکه گیلان با میانگین پنج هزار و ۵۰۹ امتیاز در رده دوم کشوری فهما است خاطرنشان کرد: کانون های مساجد گیلان در دور اول ثبت فعالیت‌ها توانستند در جمع کل و میانگین امتیازها به ترتیب رتبه‌های سوم و دوم کشوری را کسب کنند و علی رغم داشتن چهار درصد کانون‌های کشور هشت درصد امتیاز مجموع کشوری را به خود اختصاص دهند.

 

حجت الاسلام رضوانی نژاد ابراز امیدواری کرد شاهد تداوم این روند تا پایان مهلت ثبت فعالیت به همت مدیران و اعضای پرتلاش کانون های مساجد باشیم تا بتوانیم عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) را در سال اول برای استان گیلان به ارمغان آوریم.

 

 

پایان پیام/ 84