رویداد ملی «فهما» در فارس با همکاری کانون های فرهنگی و هنری در حال اجرا است

رویداد ملی «فهما» در فارس با همکاری کانون های فرهنگی و هنری در حال اجرا است

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸
حجت الاسلام امیدی گفت: رویداد ملی «فهما» در استان فارس با همکاری کانون های فرهنگی و هنری در ثبت فعالیت های انجام شده، در سامانه بچه های مسجد در حال اجرا است.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (چهارشنبه 25 دی) در نشست نشست بررسی وضعیت عمومی، مسائل و مشکلات ستاد هماهنگی و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به ارائه گزارشی از روند اجرای رویداد ملی «فهما» در سطح استان فارس پرداخت و گفت: رویداد ملی «فهما» در استان فارس با همکاری کانون های فرهنگی و هنری در ثبت فعالیت های انجام شده، در سامانه بچه های مسجد در حال اجرا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس همچنین از پیگیری برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس خبر داد و افزود: این نشست با مکاتبات انجام شده و پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بزودی برگزار خواهد شد.

 

همچنین در این نشست کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس به طرح نظرات و بیان مشکلات پیش روی ستادهماهنگی و کانون های مساجد استان پرداختند که استقرار ستادهماهنگی در مکانی مستقل، توجه به کانون های فعال استان در رویداد ملی «فهما» و اختصاص بودجه های برنامه ای از مهمترین آن بود.

 

 

پایان پیام/ 130