تقویت مساجد بزرگ‌ترین سیلی به دشمنان انقلاب است/ آمریکا در شهادت سردار سلیمانی دچار خطای محاسباتی شد

تقویت مساجد بزرگ‌ترین سیلی به دشمنان انقلاب است/ آمریکا در شهادت سردار سلیمانی دچار خطای محاسباتی شد

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان‌اینکه تقویت مساجد بزرگ‌ترین سیلی به آمریکا و سایر دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: دشمن هنوز ملت ما را به خوبی نشناخته و اسفندماه خواهد دید که ملت ما، پیروان واقعی حضرت روح‌الله و امام خامنه‌ای هستند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سردار فاتح دل ها نامیدند زیرا طبق وعده الهی هر کس با خداوند معامله کند خداوند او را محبوب مردم قرار می دهد «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا».
 
 
آمریکایی ها می پنداشتند با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، جریان مقاومت آسیب می بیند؛ اما واقعیت چیز دیگری است. او شهید شد اما خون پاکش رویش های زیادی ایجاد کرد.از روز اول شهادت سیدالشهدای مقاومت، مسجدی ها، بسیجی ها، اعضا و فعالان کانون های مساجد و دیگر اقشار جامعه، خود را «سلیمانی» دانستند.
 
امشب (چهارشنبه، ۲۵ دی ماه)، این واقعیت یک بار دیگر جلوه گری کرد. درحالی که هوا بسیار سرد است و سوزناک، اهالی جنوب تهران، خود را به مسجد جامع «احباب الحسین(ع)» رساندند.
 
 
مراسم بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در حادثه تروریستی بغداد، جانباختگان حادثه کرمان و سقوط هواپیمای اوکراین، به همت کانون فرهنگی هنری «بیت الفاطمه(س)»، پایگاه بسیج و اعضای هیات امنای مسجد جامع احباب الحسین(ع) برگزار شد.
 
 
 
 
سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» در این مراسم با بیان اینکه مساجد نقطه اتکای نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: تقویت مساجد بزرگ ترین سیلی به آمریکا و سایر دشمنان اسلام و انقلاب است.
 
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضور پرشور شما به ویژه جوانان در این مراسم نشان می دهد که انقلاب زنده است، نظام جمهوری اسلامی، زنده است و خون شهدای ما در تار و پود تمام ایرانیان غیور وجود دارد.
 
 
وی در ادامه به ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانش اشاره و تصریح کرد: آمریکایی ها دچار خطای محاسباتی شدند زیرا فکر نمی کردند خون این فرمانده سرافراز، موجب وحدت بیشتر مردم ما و انزجار بیشتر آنان از شیطان بزرگ شود.
 
 
نقدی ادامه داد: تمام ایرانیان در برابر سردار سلیمانی تعظیم کردند همانطور که مقام معظم رهبری نیز در تعبیری کم نظیر و بلکه بی نظیر، این کلام را مطرح کردند.
 
 
وی در ادامه به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با مشارکت پرشور در انتخابات اسفندماه، مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهد زد.
 
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمن هنوز ملت ما را به خوبی نشناخته است و اسفندماه خواهد دید که ملت ما، پیروان واقعی حضرت روح الله و حضرت امام خامنه ای هستند.
 
 
وی در ادامه به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره و اظهار کرد: اظهرنظر زودهنگام درباره این حادثه، اشتباه بود ولی نیروهای نظامی ما آنقدر با مردم صادق هستند که مسئولیت آن را پذیرفتند. البته بررسی ها درباره این حادثه تلخ همچنان ادامه دارد.
 
 
سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برخی حاج قاسم سلیمانی را شماتت کردند که چرا به سوریه می رود، بیان کرد: تضعیف جریان مقاومت موجب تضعیف جبهه انقلاب اسلامی می رود؛ شاید این افراد، متوجه این واقعیت نبودند که حاج قاسم را شماتت می کردند.
 
 
وی تاکید کرد: ملت ما به وظیفه خود در برابر خداوند عمل کردند و خداوند نیز ملت ما را سربلند و سرافراز کرد. امروز فریاد آزادی خواهان جهان به برکت انقلاب اسلامی در سراسر جهان طنین انداز شده است.
 
 
بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین «سید مجتبی بدری» نیز در این مراسم به خدمات وسیع سپاه به انقلاب اشاره کرد و گفت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود، انقلاب نبود.
 
 
مدیر حوزه علمیه امام القائم (عج) تهران افزود: انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می دهد و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، نشان می دهد تفرقه جایی در ملت ما ندارد.
 
 
بنا بر این گزارش، در این مراسم، از چند تن از خانواده های شهدا با حضور سردار نقدی تقدیر به عمل آمد. اجرای گروه سرود شمس الشموس، بخش پایانی این مراسم بود.
 

 

 

 

پایان پیام/ 397