سردار سلیمانی اهل مطالعه و دائم‌الذکر بود/ اهتمام داشت نمازها را در مسجد به جماعت اقامه کند

سردار سلیمانی اهل مطالعه و دائم‌الذکر بود/ اهتمام داشت نمازها را در مسجد به جماعت اقامه کند

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام شیرازی با بیان‌اینکه سردار سلیمانی، مسجدی بود و اهتمام داشت حتی‌الامکان، نمازهای یومیه را در مسجد به جماعت اقامه کند، گفت: ایشان دائم‌الذکر بود و با یاد حضرت سیدالشهدا(ع) اشک از دیدگانش جاری می‌شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» در مراسم بزرگداشت شهدای حوادث اخیر کشورمان که امروز (پنجشنبه، ۲۶ دی ماه)‌ در مسجد امام جعفر صادق (ع) میدان فلسطین تهران برگزار شد با بیان اینکه خون پاک سردار حاج قاسم سلیمانی موجب عزت دوباره ملت ایران شد، گفت: سردار سلیمانی، مسجدی بود و اهتمام داشت حتی الامکان، نمازهای یومیه را در مسجد به جماعت اقامه کند.
 
 
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: سردار سلیمانی دائم الذکر بود و با یاد حضرت سیدالشهدا (ع) اشک از دیدگانش جاری می شد.
 
 
وی اضافه کرد: هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکایی در عین الاسد آغاز بزرگ انتقام سخت است و سیلی مهم، انشالله نابودی اسرائیل است.
 
 
شیرازی در ادامه به استقامت ملت ایران طی جهار دهه اخیر در برابر جریان سلطه و استکبار اشاره و تصریح کرد: خون سردار سلیمانی، روحیه ایثار و مقاومت را دوباره در وجود تک تک ایرانیان و جبهه مقاومت تزریق کرد.
 
 
وی اضافه کرد: ملت ایران در مسیر تحقق اهداف بلند خود تا پای جان ایستاده است و یک لحظه نیز با آمریکای جنایت کار کنار نخواهم آمد.
 
 
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: سردار سلیمانی با تمام مشغله هایی که داشتند هیچ گاه مطالعه را رها نکردند و برای انجام تمام امور خود، برنامه ریزی می کرد.
 
 
وی افزود: دیدار با خانواده معزز و معظم شهدا جزو برنامه های کاری ثابت شهید سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی بود. ایشان مدام می فرمود، هر کاری کنیم نمی توانیم قدردان رشادت ها و جان فشانی های شهدا باشیم.
 
 
شیرازی در ادامه به موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت جمعی از هموطنانمان اشاره و بیان کرد: بررسی ها در این زمینه ادامه دارد. مسئولان ما همواره صادقانه با مردم سخن گفته اند و خواهند گفت.
 
 
وی در ادامه به حضور به موقع ملت ایران در گذرگاه های تاریخی اشاره کرد و گفت: ملت ما این بار نیز با حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی نشان دادند آمریکا بداند خوابش برای تسلط بر ایران هیچ‌گاه تعبیر نمی شود.
 
 
 
 
 
 

پایان پیام/ 397