ظرفيت جوانان نخبه در رويداد ملي فهما مورد توجه باشد

ظرفیت جوانان نخبه در رویداد ملی فهما مورد توجه باشد

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸
امام جمعه خوي بر بهره‌مندي از ظرفيت نخبگان و دانشمندان جوان در رويداد ملي فهما براي افزايش‌كيفيت برنامه‌ها تاكيد كرد.


 


 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی فهما، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدرضی شکوری» امام جمعه خوی اظهارکرد: «رویداد ملی فهما» حرکت خوبی است. اگر دسترسی به خدمات آسان‌تر و سهل وصول‌تر باشد بهتر است. در عین حال به نظر می‌رسد می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها نیز بهره‌‌مند شد.

 

وی افزود: در طرح ملی فهما برای افزایش کیفیت برنامه‌ها از ظرفیت نخبگان و دانشمندان جوان استفاده شود.

 

امام جمعه خوی در ادامه سخنان خود با اشاره به ارتباط امامان جماعت با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تصریح کرد: امامان جماعت باید ارتباط خود را با کانون‌ها بیشترکرده و همیشه از مطالب به‌روز استفاده کنند.

 

این مقام مسوول اذعان کرد: با توجه به اینکه هدف دشمن برای ضربه‌زدن به ما اقشار جوان جامعه هستند باید این موضوع مورد توجه ویژه مسئولین و امامان جماعت باشد تا بتوانیم در برابر تهاجم فرهنگی مقاومت بیشتری داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام شکوری بیان کرد: روحانیون هم در این موارد رسالت و وظیفه سنگینی دارند. باید در سخنرانی‌های خود به‌روز بوده و به اقتضائات زمان توجه داشته باشند و طوری رفتار کنند که جوانان بیشتر به سمت مساجد سوق پیدا کنند.

 

امام جمعه خوی ادامه داد: بیشتر ارتباط جوانان با دنیای مجازی است و با توجه به اینکه این فضا اغلب آکنده از مطالب دروغ است، نقش کانون‌های مساجد در این راستا اهمیت پیدا می‌کند  چرا که می توانند با اجرای برنامه‌های غنی در این مورد نقش موثری ایفا کنند.

 

گفتنی است حجت‌الاسلام شکوری به صورت افتخاری عضو زیست بوم مجازی «بچه‌های مسجد» شد و در این سامانه ثبت نام کرد.

 

 

 

 

 پایان پیام/