افتتاح ۱۰ باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان زنجان

افتتاح ۱۰ باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸
حجت الاسلام نقی یارمحمدی از افتتاح ۱۰ باب کانون فرهنگی و هنری همزمان با ایام الله دهه فجر در مساجد استان زنجان خبر داد.

مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ضمن تشریح برنامه های دهه فجر در کانون های مساجد اظهار کرد: به همین مناسبت نمایشگاه روزنامه های روزشمار انقلاب در کانون های امام علی(ع)، کوثر، نبی اکرم(ص) و صراط دایر خواهد شد.

 

حجت الاسلام نقی یارمحمدی از برگزاری مسابقات جام دیجیتال در کانون های امام علی و کرامت خبر داد و گفت: به یاد شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم و شهید قاسم سلیمانی یادواره های شهدا در تمام کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

وی همچنین از تاسیس 10 باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر محافل انس با قرآن کریم در مراکز مجری طرح تلاوت نور برپا و ثواب آن به روح پاک انقلاب و شهدای مدافع حرم و انقلاب اهداء خواهد شد.

 

به گفته این مقام مسئول شرکت اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی 22 بهمن، ارسال پیامک های مناسبتی، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح محله، برگزاری جلسات خاطره گویی، دیدار با خانواده های شهدا و آذین بندی مساجد در طول دهه فجر از دیگر برنامه های کانون های مساجد در این ایام خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به برگزاری مسابقه فجرآفرینان در کانون شیفتگان مولی اشاره کرد و گفت: در کانون شهدای خیبر هم مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام یارمحمدی همچنین به پخش نماهنگ خورشید، بهمن عاشقی و جشنواره عمار با موضوع انقلاب در کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: محافل خاطره گویی انقلاب، نشست های بصیرتی با موضوع انقلاب، برگزاری محافل نقالی علوی در 10 مسجد، برگزاری نشست های تخصصی با روحانیون در کانون های مساجد، برگزاری نمایشگاه عکس شهدای انقلاب در کانون الغدیر و برگزاری جشن های انقلاب از دیگر برنامه های کانون های مساجد در یوم الله دهه فجر است.

پایان پیام/ 73