چهارمین نشست «کارگروه مساجد» استان قم برگزار شد

چهارمین نشست «کارگروه مساجد» استان قم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸
چهارمین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند با حضور نمایندگانی از اداره تبلیغات اسلامی، مسجد مقدس جمکران، اداره ارشاد و ستاد امر به معروف قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، چهارمین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 29دی) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» رئیس کارگروه مساجد استان قم با اشاره به برنامه های این کارگروه در مساجد شاخص استان قم و همچنین تهیه ابلاغیه برای ارسال به همه مساجد بر لزوم تبیین چرایی انقلاب برای جوانان در ایام دهه فجر تأکید کرد.

 

وی با اشاره به این که از طرف کارگروه مساجد به همه مساجد نیز پیشنهادهایی داده می‌ شود، گفت: به عنوان مثال برخی از مساجد از ما گروه سرود می‌ خواهند هرچند جزو مساجد شاخص نیستند، ما می‌ فرستیم و یا اگر به اقلامی نیاز دارند به آنها کمک می‌ کنیم بنابراین قصد داریم در این جلسه ابلاغ هایی را تهیه و برای مساجد ارسال کنیم.

 

حجت الاسلام «علی اسماعیلیان» مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ارتباط با خدماتی که مساجد می‌توانند در ایام دهه فجر ارائه کنند، بر لزوم تشویق مردم در ایام دهه فجر برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی تأکید کرد.

 

حجت الاسلام «عبدالله زارع» نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی قم با بیان این که باید برنامه های فرهنگی مساجد در دهه فجر برای جوانان جذابیت داشته باشد، گفت: باید برنامه های ما از نسل دوم و سوم انقلاب خریدار داشته باشد.

 

حجت الاسلام «سید مرتضی حسینی سرشت» کارشناس فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم در بیان پیشنهادی برای ارتقای سطح برنامه های مساجد گفت: شعار سال 98 در ایام دهه فجر در قالب کلیپ، فیلم و سخنرانی های کوتاه در مساجد تبیین شود.

 

حجت الاسلام «مهدی اعتمادی» عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با اشاره به لزوم اجرای برنامه های دشمن شناسی و انتخاب اصلح در ایام دهه فجر گفت: این مسأله می‌تواند با استفاده از فرامین رهبری در قالب های مختلف صورت بگیرد.

 

حجت الاسلام «علی فاتح» مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران از آمادگی مجموعه «اویس» مسجد جمکران برای همکاری با تشکل های انقلابی خبرداد و گفت: این مجموعه شب های چهارشنبه ارائه خدمات دارد.

پایان پیام/ 414