برنامه های دشمن شناسی و انتخاب اصلح در ایام دهه فجر برگزار شود

برنامه های دشمن شناسی و انتخاب اصلح در ایام دهه فجر برگزار شود

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸
عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با اشاره به لزوم اجرای برنامه های دشمن شناسی و انتخاب اصلح در ایام دهه فجر گفت: این مسأله می‌تواند با استفاده از فرامین رهبری در قالب های مختلف صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، چهارمین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 29دی) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام «مهدی اعتمادی» در این نشست با اشاره به پیشنهاداتی برای مساجد در ایام دهه فجر بیان داشت: نمایشگاه عکس با عنوان انتخاب اصلح با استفاده از فرامین رهبری و همچنین بحث دشمن شناسی در قالب نمایشگاه و سخنرانی می‌تواند مؤثر باشد.

 

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم با بیان این که معرفی شهید شاخص هر محل نیز می‌تواند در بهبود برنامه های فرهنگی مساجد مؤثر باشد، اظهار داشت: همچنین انتخاب بهترین مسجد بر اساس آیتم هایی که از پیش اعلام شود نیز می‌تواند جذاب باشد و در ادامه از مساجد برتر تقدیر شود هرچند ساز و کار این مسأله باید دیده شود.

 

حجت الاسلام اعتمادی با بیان این که هر نهادی می‌تواند آیتم های خاص خود را به مساجد معرفی کند، اضافه کرد: مثلا مسجدی که در ایام دهه فجر در عرصه امر به معروف و نهی از منکر بهترین فعالیت ها را انجام داده شناسایی شده و تشویق شود.

 

وی عنوان کرد: بحث میز خدمت با حضور مدیران و مسؤولان نیز در این ده شب هم خیلی مهم است که حداقل این پاسخگویی را داشته باشند، چون هرچند نتوانند کاری انجام بدهند ولی به خودی خود کاری خوب است چون موجب می‌شود یک مسؤول خارج از فعالیت های سازمانی روزانه این برنامه را هم داشته باشد.

پایان پیام/ 414