برنامه های فرهنگی مساجد در دهه فجر برای جوانان جذابیت داشته باشد

برنامه های فرهنگی مساجد در دهه فجر برای جوانان جذابیت داشته باشد

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸
نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی قم با بیان این که باید برنامه های فرهنگی مساجد در دهه فجر برای جوانان جذابیت داشته باشد، گفت: باید برنامه های ما از نسل دوم و سوم انقلاب خریدار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، چهارمین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 29دی) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام «عبدالله زارع» در بخشی از این نشست با اشاره به پیشنهادهایی در ارتباط با بهتر شدن برنامه های فرهنگی مساجد در ایام دهه فجر ابراز داشت: برنامه ها باید برای قشر جوان و نسل دوم و سوم جذاب باشد چراکه برنامه های روتین سخنران دیگر خریدار چندانی ندارد.

 

نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی قم در ادامه عنوان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب خیلی مهم است چراکه دشمنان امروز به شدت در فضای مجازی در حال کار کردن و به دنبال سیاه نمایی هستند، بنابراین بیان خدمات چهل ساله انقلاب هم موجب بارقه های امید در بین دوستداران انقلاب می‌ شود و هم کسانی که با انقلاب زاویه دارند را نیز ممکن است اصلاح کند.

 

وی با بیان این که باید توطئه های دشمن در بین مردم تبیین شود، گفت: پس از انقلاب همه می‌ دانیم که چه دشمنی هایی با ما صورت گرفته است از این رو خوب است با روش های جدید و متنوع به تبیین توطئه های دشمنان بپردازیم.

 

حجت الاسلام زارع در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: ترویج مسابقات مثل مقاله نویسی، شعر و نقاشی با موضوعات انقلاب برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان جذاب است هرچند این مسأله نیازمند آماده سازی ساز و کارهایی است که ساختار آن را مشخص کند.

پایان پیام/ 414