لزوم تشویق مردم در ایام دهه فجر برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی

لزوم تشویق مردم در ایام دهه فجر برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸
مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ارتباط با خدماتی که مساجد می‌توانند در ایام دهه فجر ارائه کنند، بر لزوم تشویق مردم در ایام دهه فجر برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، چهارمین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 29دی) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام «علی اسماعیلیان» در این نسشت با تأکید بر لزوم دعوت همگان برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی اظهار داشت: به هرحال دهه فجر امثال نزدیک به ایام انتخابات است و به عقیده من باید کارهای جدی در این زمینه انجام شود.

 

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: تجلیل از خانواده های شهدا به ویژه خانواده شهدای انقلاب نیز خیلی مهم است و خوب است که مساجد استان قم به این مسأله نیز اهتمام داشته باشند.

 

وی با بیان این که برپایی ایستگاه که برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی هم می‌ تواند در تشویق مردم مؤثر باشد، گفت: همین طور برگزاری مسابقات ورزشی به همت مساجد در این ایام توصیه می‌شود.

 

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه با بیان این که نباید پیشرفت های کشور پس از انقلاب نادیده گرفته شود،  عنوان کرد: باید این خدمات و دستاوردها نیز برای مردم بیان شود.

 

وی در پایان از همکاری اداره ارشاد قم در ایام دهه فجر با مساجد خبرداد و خاطرنشان کرد: ما نیز به عنوان اداره کل ارشاد قم می توانیم به مساجد شاخص کتاب های مختلف بدهیم و برای هر مسجدی سهمیه ای در نظر بگیریم.

پایان پیام/ 414