کانون سجادیه آمل از علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات والیبال و فوتبال ثبت‌نام می‌کند

کانون سجادیه آمل از علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات والیبال و فوتبال ثبت‌نام می‌کند

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸
بناگر از برگزاری مسابقات والیبال و فوتبال باهدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در مسابقات والیبال و فوتبال با مراجعه به کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل ویا تماس با شماره ۰۹۱۱۳۲۵۶۶۱۴ اقدام نمایند.

«قاسم بناگر» امروز (29 دی) ضمن تشریح فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل در مناسبت‌های ملی و مذهبی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: حماسه ششم بهمن آمل که از آن به حماسه جنگل نیز یاد می‌شود و امام خمینی (رحمت اله علیه) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خویش نیز از حماسه مردم هزار سنگر یادکرده است هرساله توسط اعضای این کانون با برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی گرامی داشته می‌شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری سجادیه مسجد امام سجاد (ع) آمل از برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی والیبال (یادبود شهدای ششم بهمن شهرستان آمل و گرامیداشت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی») در این کانون خبر داد و افزود: ثبت‌نام در این مسابقه 28 دی‌ماه شروع‌شده و تا چهارم بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

 

وی همچنین به همت اعضای کانون سجادیه برای برگزاری دومین دوره مسابقات ورزشی فوتبال (یادمان شهدای گران‌قدر منطقه بزرگ سجادیه آمل و گرامیداشت شهید مدافع رم حاج مصطفی زال نژاد) اشاره کرد و یادآور شد: ثبت‌نام مسابقه فوتبال از 5 بهمن‌ماه امسال آغاز می‌شود و علاقه‌مندان تا 12 بهمن‌ماه فرصت دارند با مراجعه به مسجد امام سجاد (علیه‌السلام) آمل ویا تماس با شماره 09113256614 برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت‌نام نمایند.

 

بناگر بابیان اینکه تلاش داریم در زمین ورزشی مجاور کانون فرهنگی هنری سجادیه میزبان علاقه‌مندان به شرکت در این دو رویداد فرهنگی ورزشی باشیم، افزود: محل برگزاری مسابقات والیبال و فوتبال زمین ورزشی شهدای سجادیه واقع در بلوار آزادگان، جنب پل شهدای ششم بهمن «پل پنجم» تعیین‌شده است.

 

پایان پیام/ 286