کمک قابل‌توجه اهالی مسجد المهدی(عج) به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

کمک قابل‌توجه اهالی مسجد المهدی(عج) به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸
حجت‌‌الاسلام والمسلمین میرخلیلی گفت: ۱۲ میلیون تومان کمک نقدی و مقدار قابل‌توجهی کمک‌های غیرنقدی نمازگزاران مسجد المهدی (عج) به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، در اختیار مرکز رسیدگی به امور مساجد قرار گرفت.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «سیدعلیاکبر میرخلیلی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به پیشگامی مسجدی ها و هیئتی ها در کمک به نیازمندان، اظهار کرد: به همت این دو گروه بود که نیازهای اولیه و سرپناه بسیاری از سیل زدگان استان های گلستان، لرستان و خوزستان و زلزلهزدگان کرمانشاه تامین شد روندی که در طول سال در زمینه دستگیری از نیازمندان مجاور مساجد هم انجام می شود.

 

امام جماعت مسجد المهدی (عج) تصریح کرد: مسجدی ها و هیئتی ها در کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده در سیلاب سیستان و بلوچستان نیز شتافتند و نشان دادند ایرانیان همواره در کنار هم ایستاده اند و در این زمینه کاری به رنگ، نژاد و مذهب افراد ندارند.

 

وی درباره میزان کمک های اهالی مسجد المهدی (عج) (واقع در تهران، خیابان نبرد جنوبی) گفت: 12 میلیون تومان کمک نقدی و مقدار قابل توجهی نیز کمک های غیرنقدی نمازگزاران مسجد المهدی(عج) به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، در اختیار مرکز رسیدگی به امور مساجد قرار گرفت.

 

میرخلیلی تاکید کرد: جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در مسجد المهدی (عج) همچنان ادامه دارد و این روند مطابق با اعلام دستگاه ها درباره اقلام مورد نیاز و دارای اولویت انجام می شود.

 

پایان پیام/ 397