اهتمام ویژه کانون فرهنگی هنری کمیل قائمشهر نسبت به آموزش نوجوانان

اهتمام ویژه کانون فرهنگی هنری کمیل قائمشهر نسبت به آموزش نوجوانان

تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸
ذاکری از برگزاری کلاس های مختلف آموزشی نظیر پرورش گیاهان دارویی و رباتیک به همت کانون فرهنگی هنری جامع مسجد جامع قائمشهر ویژه نوجوانان خبر داد.

«حیدر ذاکری»، امروز (دوشنبه 30 دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد جامع قائمشهر در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، برنامه های متعددی را برگزار می کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد جامع قائمشهر افزود: این برنامه ها با استقبال خوب اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان، روبرو می شود.

 

ذاکری با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی مختلف در کانون، اظهار کرد: آموزش گیاهان دارویی برای نوجوانان علاقه مند، فروش نشا و محصولات آن حتی عرق گیری این گیاهان به همت کانون فرهنگی هنری کمیل قائمشهر یکی از فعالیت های این کانون به شمار می آید.

 

وی با اشاره به اینکه آموزش رباتیک یکی دیگر از فعالیت های این کانون است، بیان کرد: با افراد عضو کانون در ابتدا مشورت می شود و از پتانسیل های آنها جهت آموزش، بهره گیری لازم صورت می گیرد.

 

ذاکری ابراز کرد: فروختن وسایل مورد نیاز هفت سین برای عید نوروز در کنار مسجد جامع که در داخل شهر و مکان پررفت و آمد، قرار گرفته یکی از منابع تامین کننده برگزاری مراسم های این کانون است.

 

وی به اردو های مختلف کشوری، استانی و شهرستانی که از سوی کانون برگزار می شود،  اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۵ اردو در سال جاری تاکنون به همت کانون، انجام شد و تا پایان سال نیز اردو های دیگری، صورت خواهد گرفت.

 

ذاکری درباره کتابخانه این کانون گفت: بیش از دو هزار جلد کتاب در کتابخانه این کانون، وجود دارد.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد جامع قائمشهر در خیابان آیت الله صالحی این شهر، واقع است و افتخار میزبانی و همکاری جهت برگزاری برنامه های بزرگ کشوری و استانی نظیر یادواره شهدای فداییان اسلام و... را دارد.

پایان پیام/ 86