پیوستن همسر و فرزند شهید مدافع حرم هرمزگان به طرح ملی فهما

پیوستن همسر و فرزند شهید مدافع حرم هرمزگان به طرح ملی فهما

تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۸
عباسی گفت: همسر و دختر شهید عبدالحمید سالاری، نخستین شهید مدافع حرم استان هرمزگان با ثبت نام در سامانه بچه های مسجد، به طرح ملی فهما پیوستند.

« عیسی عباسی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: « مریم سالاری سردی» همسر شهید و «  زهرا سالاری سردره » دختر شهید « عبدالحمید سالاری » از شهدای مدافع حرم با حضور در کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود(عج) و ثبت نام در سامانه بچه های مسجد، به طور رسمی به رویداد بزرگ فهما پیوستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری مهدی موعود(عج) بندرعباس با اشاره به سابقه همکاری خانواده شهید عبدالحمید سالاری با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان به ویژه کانون مهدی موعود(عج) کوی آزادگان بندرعباس، افزود: این خانواده معظم همواره در برنامه های فرهنگی و آموزشی کانون ها حضوری موثر و فعال دارند.

 

وی با بیان اینکه منزل این شهید مدافع حرم به پایگاهی برای نشر آموزه های قرآنی و سیره و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تبدیل شده است، عنوان کرد: جلسه ثابت صحیفه سجادیه در منزل شهید سالاری به صورت منظم در حال برگزاری است.

 

 

وی با ذکر این نکته که تاکنون ۲۱۵ نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) در سامانه فهما عضو شده اند، اضافه کرد: بیش از ۸۰ فعالیت متنوع فرهنگی و هنری و آموزشی این کانون نیز در سامانه به ثبت رسیده و در حال حاضر امتیاز کانون ۹ هزار و ۱۵۹ است.

 

گفتنی است؛ رویداد ملی «فهما» مخفف عبارت (فرهنگی، هنری مساجد ایران) است، پایتخت ملی «فهما» همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اعلام می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 88