اعزام مبلغ به کانون‌های مساجد کرمانشاه در ایام فاطمیه/ معرفی مساجد نقش‌آفرین در پیروزی انقلاب

اعزام مبلغ به کانون‌های مساجد کرمانشاه در ایام فاطمیه/ معرفی مساجد نقش‌آفرین در پیروزی انقلاب

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام کلات‌پور از اعزام مبلغ به کانون‌های مساجد و مناطق روستایی کرمانشاه به‌مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه خبر داد و گفت: مساجد الگو و نقش‌آفرین کرمانشاه در پیروزی انقلاب، از طریق صداوسیمای استان معرفی می‌شوند.

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های سوگواری ایام فاطمیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه اعزام مبلغان به مساجد و کانون های مساجد، مدارس و مناطق روستایی استان در قالب گروه های جهادی در دستور کار است.

 

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی، جمع آوری خاطرات مبارزان قبل از پیروزی انقلاب، نشست های معرفتی و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت دهه فجر اجرا می شود.

 

حجت الاسلام کلات پور تاکید کرد: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مساجد الگو و مساجدی که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشته و پایگاه مردمی بوده اند، در صدا و سیمای استان کرمانشاه معرفی می شوند. همچنین کرسی های تلاوت قرآن کریم و ختم قرآن در این ایام در مساجد برپا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از اجرای نمایش و تئاتر خیابانی نیز به مناسبت دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: امکان نمایش فیلم های انقلابی با بلیط نیمبها برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در سینما فراهم می شود.

 

پایان پیام/ 40