نقش مساجد و ائمه‌جماعات در افزایش حضور مردم در انتخابات

نقش مساجد و ائمه‌جماعات در افزایش حضور مردم در انتخابات

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام ستاری با بیان‌اینکه مساجد نقش مهمی در افزایش حضور مردم در انتخابات دارند، گفت: ائمه‌جماعات باید با بصیرت‌افزایی میزان حضور مردم در این عرصه مهم داخلی و بین‌المللی را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «یونس ستاری» در اجتماع بزرگ ائمه جماعات مساجد که امروز (چهارشنبه، دوم بهمن ماه) در مسجد جامع حضرت رقیه(س) کیانشهر واقع در خیابان ابراهیمی، خیابان امیری برگزار شد با بیان اینکه مسجد مهمترین کانون در مدیریت جامعه است، گفت: شهرداری ها نقش مهمی در تقویت این نقش آفرینی دارند.

 

امام جماعت مسجد حضرت رقیه (س) افزود: تبدیل مساجد به مقر فرماندهی هر مرحله در صورتی ممکن است که همه دستگاه ها از جمله شهرداری ها در عمل مساجد را محور قرار دهند.

 

ستاری در ادامه با بیان اینکه مساجد نقش مهمی در افزایش حضور مردم در انتخابات دارند، گفت: دشمن طی چند ماه اخیر با ایجاد فتنه های مختلف تلاش کرده مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کند و به این صورت میزان حضور آنان در انتخابات را کاهش دهد، بنابراین در چنین وضعیتی ائمه جماعات باید با بصیرت افزایی میزان حضور مردم در این عرصه مهم داخلی و بین المللی را افزایش دهند.

 

وی در پایان مساجد را مهمترین کانون تقویت روحیه انقلابی و ولایت مداری در میان مردم به ویژه نسل جوان دانست و گفت: تمام کارگزاران مسجدی باید به فکر اشاعه منویات مقام معظم رهبری در سراسر کشور باشند. 

پایان پیام/ 397