پیوستن بیش از ۱۰۰۰ نفر از اعضای کانون امام حسن مجتبی(ع) رودبار جنوب به رویداد ملی فهما

پیوستن بیش از ۱۰۰۰ نفر از اعضای کانون امام حسن مجتبی(ع) رودبار جنوب به رویداد ملی فهما

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۸
محمد رسول سنجری گفت: تاکنون بیش از یکهزار نفر از اعضای این کانون فرهنگی هنری با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به رویداد ملی فهما پیوستند.

«محمد رسول سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام که قریب ۲ سال از راه اندازی آن می گذرد، تاکنون بیش از یکهزار نفر از اعضای این کانون فرهنگی هنری با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به رویداد ملی فهما پیوستند و اکنون در حال ثبت فعالیت های این کانون براساس شاخص های تعریف شده در طرح ملی فهما هستیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام شهرک صالح آباد رودبار جنوب افزود: این کانون فرهنگی هنری به منظور جذب گروه های سنی مختلف از بدو تاسیس تاکنون فعالیت های زیادی در حوزه های فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی و قرآنی انجام داده است.


وی عنوان داشت: برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، برگزاری طرح اوقات فراغت، اجرای تعزیه، برگزاری نمایشگاه عاشورا و راه اندازی ایستگاه صلواتی در ماه های محرم و صفر برخی از فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در سال جاری است.

 سنجری با اشاره به برخی از فعالیت های قرآنی کانون امام حسن مجتبی علیه السلام اضافه کرد: اجرای طرح تلاوت نور یکی از برنامه هایی که به شکل روزانه در حال اجراست و همچنین جلسات هفتگی قرآن روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه دایر می باشد.

 مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام ادامه داد: مراسم قرائت زیارت عاشورا، زیارت آل یاسین، دعای کمیل و ندبه از دیگر فعالیت هایی است که کانون فرهنگی هنری در حال اجرای آن است.

وی اظهار داشت: در حوزه فعالیت های ورزشی با استفاده از ظرفیت ۲ نفر از اعضای این کانون فرهنگی هنری که مدرک مربیگری ورزش های رزمی تکواندو و وشوو دارند، دوره های آموزش این رشته های ورزشی برای اعضای کانون در حال برگزاری است.

 سنجری از آمادگی کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام برای برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت هنرمندان گروه تئاتر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام، هفته آینده به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) مراسم عزاداری همراه با تعزیه را برگزار می کنیم.

پایان پیام/ 586