کمک شهرداری تهران به ۹۰۰ مسجد ویژه فاطمیه دوم/ مساجد فرصت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

کمک شهرداری تهران به ۹۰۰ مسجد ویژه فاطمیه دوم/ مساجد فرصت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام صادق‌زاده از کمک مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران به ۹۰۰ مسجد ویژه ایام فاطمیه خبر داد و گفت: مساجد با بیان واقعیت‌ها درباره دستاوردهای نظام، سبب حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «جواد صادق زاده» در اجتماع بزرگ ائمه جماعات مساجد که امروز )چهارشنبه، دوم بهمن ماه) در مسجد جامع حضرت رقیه (س) واقع در کیانشهر، خیابان ابراهیمی، خیابان امیری برگزار شد با بیان اینکه شهرداری تهران در ایام فاطمیه به حدود 900 مسجد کمک می کند، گفت: پیش از این به 900 مسجد نیز در ایام عید سعید غدیر کمک شده است.

 

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه مساجد باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه های نظامی، پزشکی، هسته ای و ... برای مردم بیان کنند، اظهار کرد: بیان این واقعیت ها موجب ترغیب مردم به حضور در انتخابات می شود.

 

وی با بیان اینکه باید شورایی از ائمه جماعات و نخبگان حوزوی در هر محله تشکیل شود، افزود: هدف تشکیل این شورا برای انتخابات نیست بلکه هدف ساماندهی و هماهنگی بیشتر میان ائمه جماعات مساجد است.

 

صادق زاده در ادامه به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بعضی از نظرسنجی ها قبل از شهادت ایشان درباره حضور مردم در انتخابات چندان امیدبخش نبود اما شهادت ایشان و موجی که در جامعه ایجاد کرد، نویدبخش حضور پر شمار مردم در انتخابات پیش روست.

 

وی با بیان اینکه مرکز فرماندهی دینی شهرداری تهران آماده اجتماع بزرگ نظرات ائمه جماعات مختلف در حوزه های مخلتف و استفاده از آنها در برنامه ریزی های خود است، تاکید کرد: تشکیل شورایی که پیش از این به آن اشاره کردم، می تواند پل ارتباط میان مسجدی ها و حوزوی ها با مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران باشد.

 

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) تاکید داشتند روحانیون ولو به خوردن یک استکان چای دور هم جمع شوند، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم محوریت حوزویان در مدیریت مساجد تقویت شود، تشکیل چنین اجتماعات و دورهمی هایی ضروری است.

 

پایان پیام/ 397