روحانیون در زمینه احیای کارکردهای واقعی مساجد پیش قدم باشند

روحانیون در زمینه احیای کارکردهای واقعی مساجد پیش قدم باشند

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۸
حجت الاسلام حسینی بر فعال سازی مساجد در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر فعال سازی مساجد و احیای کارکردهای واقعی آن، روحانیون مبلغ باید در این زمینه پیش قدم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدنصیر حسینی» ظهر امروز (5 بهمن) در دیدار مدیرکل، معاون فرهنگی و اجتماعی و مبلغین طرح سوگواره «یاس نبوی» اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: مبلغین اعزامی باید برای کارهای خود برنامه ریزی لازم را داشته باشند، ضمن اینکه محتوا باید ارزشمند و اثرگذار باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر انجام فعالیت های فرهنگی در مناطق مختلف استان، از مبلغین اعزامی خواست تا آسیب شناسی لازم را در مناطقی که حضور دارند انجام دهند و مسائل مختلف، آسیب ها و چالش ها را احصاء و راهکارهای لازم برای رفع آنها را به صورت مکتوب به دفتر استان تحویل دهند.

 

وی بر فعال سازی مساجد در همه مناطق استان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر فعال سازی مساجد و احیای کارکردهای واقعی آن، روحانیون مبلغ نیز باید در این زمینه پیش قدم باشند.

 

حجت الاسلام حسینی کار مبلغین را برنامه ریزی و جذب مردم دانست و اضافه کرد: طلبه هایی که برای تبلیغ حضور پیدا می کنند باید مورد تکریم قرار گیرند.

 

امام جمعه یاسوج به شیوه فعال سازی مساجد اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت ظرفیت اداری، امام جماعت باید با ارتباط مردمی، ظرفیت های خودجوش مردم را فعال کند.

پایان پیام/ 82