حضرت زهرا(س) بانوی اسوه و نمونه در عالم است

حضرت زهرا(س) بانوی اسوه و نمونه در عالم است

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۸
حجت الاسلام پاکراه، با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) ماموریت داشت که حضرت زهرا(س) را به جهان معرفی کند، گفت: این بانوی معزز اسلام اسوه و نمونه در عالم هستند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حجت الاسلام حسن پاکراه صبح امروز در مراسم تجمع بزرگ سادات عظیم الشان کرمانشاهی که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام الله علیها در مسجد میبدی کرمانشاه، برگزار شد، گفت: پیامبر (ص) امت اسلامی را با الگویی دینی آشنا کردند، چرا که این بانوی معزز اسلام اسوه و نمونه در عالم هستند. 

 

استاد حوزه و دانشگاه در کرمانشاه افزود: حضرت محمد(ص) ماموریت داشتند، که فاطمه‌زهرا سلام الله علیها را به جهان معرفی کنند.

 

این مسؤول بیان کرد: ملت ما باید فاطمی و زهرایی باشند، همچنین باید مودت داشته باشیم و قلم خویش را در مقام و روش اسلامی تربیت کرده و به جامعه خدمت کنیم.

 

پاکراه عنوان کرد: استکبار جهانی برای از میان برداشتن این کشور نیروهای خود را به کار گرفته و سرداران از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس را به شهادت می‌رسانند تا فاطمیه عاشورا و شعایر دینی را از نظام بگیرند، اما نمی‌توانند.

 

وی تاکید کرد: هریک از ما باید دهه فاطمیه را احیا کنیم و با برگزاری مراسمات معنوی بتوانیم نقشه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنیم، چرا که این شخصیت بزرگوار در زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی حضرت محمد(ص) تلاش کردند.

 

استاد حوزه و دانشگاه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان در خانه امیرالمؤمنین علی علیه السلام را از سر فتنه و دشمنی با خاندان عصمت و طهارت به آتش کشیدند و می خواستند مقابل اسلام و ترویج آن ایستادگی کنند.

 

پاکراه اظهار داشت: حضرت فاطمه‌زهرا سلام الله علیها باب الائمه(ع) است و هرکه برای احیای فرهنگ فاطمیه فعالیت کند، حضرت صدیقه کبری(س) جبران تلاش های این علاقمندان و دلدادگان را خواهند داشت.

پایان پیام/ 81