اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س)

اجرای گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س)

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۸
ایمان عباس زاده گفت: امروز گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) سرود اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) سرود اجرا کرد.
«ایمان عباس زاده» در حاشیه اجرای گروه سرود شهید پایدار، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) گفت: سرودی که امروز شاهد اجرای آن بودیم، کاری از گروه سرود شهید پایدار با عنوان سرود جان علی است، که از ۵ روز قبل کار تمرین آن را آغاز کردیم تا علاوه بر اجرای این سرود در سال روز شهادت حضرت زهرا (س)، با ارسال کلیپی از آن، در مسابقه خوش صداهای کشور نیز شرکت کنیم.

مربی گروه سرود شهید پایدار با بیان این مطلب که تا فردا فرصت داریم کلیپی از اجرای سرود جان علی را به این مسابقه ارسال کنیم، اضافه کرد: قرار است پس از بررسی آثار گروه های شرکت کننده در مسابقه خوش صداهای کشور، ۳ گروه برتر انتخاب و معرفی شوند و امیدوارم با توجه به تمرین ها و پشتکار بچه ها، گروه سرود شهید پایدار به عنوان یکی از این سه گروه برتر انتخاب شود.

وی با اشاره به حضور گروه سرود شهید پایدار تاکنون در بیش از ۶ مسابقه کشوری، اظهار داشت: تاکنون در مسابقه بسیج کشوری جزو سه گروه برتر کشوری انتخاب شده است و نیز در مسابقه سرود اربعین که از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، در ۵ گروه برتر کشوری قرار گرفته است که طی هفته آتی اعلام می شود که در بین این ۵ گروه رتبه چندم را کسب کرده ایم.

پایان پیام/ 586