کانون فرهنگی مسجد «غدیر» فسا، میزبان عزاداران فاطمی بود

کانون فرهنگی مسجد «غدیر» فسا، میزبان عزاداران فاطمی بود

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۸
علی پور، گفت: مراسم عزاداری فاطمیه دوم به همت کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» شهرستان فسا به مدت ۲ شب در مسجد «غدیر» فسا برگزار شد و این مراسم میزبان عزاداران فاطمی بود.

«مسلم علی پور»، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مراسم عزاداری فاطمیه دوم به همت کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» شهرستان فسا، پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران و هیئت امنای مسجد با یاد و خاطره شهدای مسجد غدیر و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «غدیر» شهرستان فسا، با اشاره به اینکه این مراسم با حضور حداکثری نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی برگزار شد، افزود: در این مراسم بیش از ۶۰۰ نفر از اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی حضور داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه در این مراسم حجت الاسلام «رهوار»، امام جمعه موقت شهرستان فسا در رابطه با شهادت حضرت زهرا (س) و همچنین اهمیت توجه به یاد و خاطره شهدا به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به سخنرانی پرداخت، اظهارکرد: این مراسم به مدت 2 شب در مسجد «غدیر» فسا برگزار شد.

 

علیپور افزود: پس از عزاداری که با مرثیه سرایی و مداحی توسط کربلایی «محمدعلی جوکار» همراه بود، از خانواده معظم شهدا به عمل آمد.

 

 

پایان پیام/ 130