معرفی ۶ مسجد برتر جنوب فارس در رویداد ملی «فهما»

معرفی ۶ مسجد برتر جنوب فارس در رویداد ملی «فهما»

تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
اخوت کانون‌های برتر جنوب فارس در رویداد ملی «فهما» را اعلام کرد.

«محمدابراهیم اخوت» با بیان اینکه رویداد ملی «فهما» از سال جاری در سطح کانون‌های مساجد اجرا می‌شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: فعالیت‌های چشم‌گیری در بخش فهما در سطح مساجد جنوب فارس داشته‌ایم که تا کنون 6 مسجد جنوب فارس بالاترین امتیاز را در این بخش کسب کرده‌اند.  

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: با اتمام مرحله اول، کانون «امام حسن‌مجتبی (ع)» بائن با هفت هزار و 265 امتیاز، کانون «امام محمدباقر (ع)» بیرم با 6 هزار و 382 امتیاز و کانون مسجد جامع لار با کسب 6 هزار و 302 امتیاز کانون‌های برگزیده مرحله اول شناخته شدند.  

وی ادامه داد: در مرحله دوم کانون «شهدای لارستان» با 10 هزار و 528 امتیاز، کانون مسجد «میان‌محله» بیرم با هفت هزار و 541 امتیاز و کانون «موعود (عج)» بیرم با پنج هزار و 635 امتیاز، سه کانون پیشتاز در ثبت فعالیت و اعضا در سامانه بچه‌های مسجد هستند.  

اخوت یادآور شد: با توجه به داوری امتیازات که از چهارم بهمن‌ماه آغاز شده، منتخب نهایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب بعداً از طرف ستاد کشوری فهما اعلام می‌شود؛ ولی ستاد جنوب فارس نیز جوایزی را برای کانون‌های برتر این طرح  تا قبل تاریخ فوق در نظر گرفته و با توجه به همت و تلاش مدیران و رابطین کانون‌های برگزیده، هزینه اقامت در هتل چهار ستاره مشهد مقدس را به آن فرهیختگان بزرگوار اهدا کرده است.

 

 

پایان پیام/ 656