نشست شورای کانون «مصلی» خاوران با موضوع برنامه های دهه فجر برگزار شد

نشست شورای کانون «مصلی» خاوران با موضوع برنامه های دهه فجر برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
نشست شورای کانون فرهنگی هنری «مصلی» نمازجمعه شهر خاوران با موضوع برنامه های فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا باقری»، امروز (شنبه 12 بهمن) در نشست شورای کانون فرهنگی هنری «مصلی» نمازجمعه شهر خاوران با موضوع برنامه های فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، به گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: گام دوم انقلاب یک‌چشم انداز عالی است که رهبر معظم انقلاب به‌خوبی آن را برای ادامه راه انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، لذا برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مصلی» خاوران با اشاره به برنامه های دهه فجر،‌ افزود: برنامه «مدرسه انقلاب» و پویش کتابخوانی در این ایام برگزار می شود که لازم است تمام بخش‌های حوزه کتاب وارد این پویش شوند.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه فصل «رویش»، اظهار کرد: در این برنامه از رویش‌های انقلاب اسلامی با محوریت فرهنگ و هنر و علم و تولید تقدیر می‌شود.

 

باقری با تاکید بر اینکه مراسم «کودک انقلابی» را با محوریت کودکان پیش دبستانی برگزار خواهیم کرد، اضافه کرد: برگزاری پیاده روی جوانان و نوجوانان همراه با اهدا جوایز و کمک هزینه سفر زیارتی، مسابقه علمی و فرهنگی و مراسم جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و چهل و یکمین سالگرد انقلاب در مصلی نمازجمعه شهر خاوران از برنامه های کانون فرهنگی هنری مصلی نمازجمعه شهر خاوران در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

 

 

پایان پیام/ 130