تجهیز کانون‌های مساجد همدان به امکاناتی با ارزش ۳۵۰ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر

تجهیز کانون‌های مساجد همدان به امکاناتی با ارزش ۳۵۰ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
ناهیدی‌فر از تجهیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان به امکاناتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

«حمیدرضا ناهیدی فر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد از برپایی 41 جشن در 41 محله و مسجد و کانون های مساجد استان همدان به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان به امکاناتی به ارزش 350 میلیون تومان تجهیز می شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره سرود «هوای تازه» به مناسبت دهه فجر، افزود: این جشنواره به منظور حمایت مربیان و گروه های سرود برتر مساجد استان برگزار می شود.

 

ناهیدی فر تدوین و انتشار فیلم و نماهنگ از سیر پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقه کتابخوانی «آینده انقلاب اسلامی» را از دیگر برنامه های کانون های مساجد همدان ویژه این ایام برشمرد و گفت: جشنواره مجازی «کودکانه فهما» و بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع همدان نیز ازجمله این برنامه ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به فعالیت 590 کانون در شهرها و فعالیت 294 کانون در مناطق روستایی استان همدان، خاطرنشان کرد: در 250 کانون برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می شود.

 

پایان پیام/ 40