کاروان شادی کانون معین شهید شاه آبادی به روستاهای محروم سفر می کند

کاروان شادی کانون معین شهید شاه آبادی به روستاهای محروم سفر می کند

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
جمشید خاوری گفت: کانون معین شهید شاه آبادی در نظر دارد به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر، جشن هایی را در قالب کاروان شادی در سطح مناطق محروم رودبار جنوب و بخش جازموریان برگزار کند.

«جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: کانون معین شهید شاه آبادی رودبار جنوب علاوه بر فضا سازی مساجد متناسب با حال و هوای دهه فجر، در نظر دارد به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر، جشن هایی را در قالب کاروان شادی در سطح مناطق محروم رودبار جنوب و بخش جازموریان برگزار کند.

مدیر کانون معین شهید شاه آبادی با بیان این مطلب که کانون معین شهید شاه آبادی متشکل از ۲۰ کانون فرهنگی هنری است، افزود: کانون معین شهید شاه آبادی با همکاری طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب به مناسبت های مذهبی و ملی مختلف، اقدام به راه اندازی کاروان های شادی می کند و این بار نیز در ایام دهه، جشن هایی را در پنج مدرسه روستایی و در مقاطع ابتدایی و راهنمایی برگزار خواهد کرد.

وی ابراز داشت: سعی داریم به منظور ایجاد روحیه شادی و نشاط در دانش آموزان و نیز آشنایی آنها با انقلاب اسلامی و اهداف انقلاب، جشن های دهه فجر را در مدارس مناطق محروم برگزار کنیم.

خاوری بیان داشت: قرار است این کاروان شادی در قالب شعر و قصه، انقلاب اسلامی و اهداف آن را به دانش آموزان معرفی کنیم.

مدیر کانون معین شهید شاه آبادی اضافه کرد: اجرای نمایش کودکانه توسط گروه نمایش نخل آفتاب، پخش کلیپ، اجرای سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدا جوایز از جمله برنامه هایی است که در راستای گرامیداشت دهه فجر در این جشن اجرا می شوند.

پایان پیام/ 586