اجرای مسابقه «مجازی کتابخوانی» در ۳۰۰ کانون استان آذربایجان غربی

اجرای مسابقه «مجازی کتابخوانی» در ۳۰۰ کانون استان آذربایجان غربی

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی از اجرای مسابقه «مجازی کتابخوانی» در ۳۰۰ کانون این استان خبر داد.

«حجت الاسلام و المسلمین اباذر بیگی»،  در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: مسابقه «مجازی کتابخوانی» از کتاب «آینده انقلاب اسلامی» اثر استاد مطهری در زیست بوم مجازی «فهما» برای 300 کانون استان همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: این برنامه از 12 لغایت 22 بهمن ماه سال جاری برای تمام اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر و یکصدمین سالگرد ولادت استاد مرتضی مطهری، بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری اقدام به برگزاری مسابقه ملی مجازی در قالب کتابخوانی از ۵۷ صفحه منتخب کتاب «آینده انقلاب اسلامی ایران» اثر استاد شهید کرده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی  بیان کرد: شرکت در این مسابقه کاملا رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه پس از نصب رایگان اپلیکیشن استاد مطهری به بخش مسابقه کتابخوانی مراجعه کرده و مرحله به مرحله به سوالات پاسخ دهند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای دسترسی به اپلیکیشن استاد مطهری می‌توانند به سایت بنیاد شهید مطهری به نشانی motahari.ir مراجعه یا عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۴۰۴ ارسال کنید.

حجت الاسلام و المسلمین بیگی خاطر نشان کرد: طرح کتابخوانی شنبه‌ها با کتاب و آئین رونمایی از کتاب در قالب 10 برنامه در شهرستان های ارومیه، خوی و میاندوآب در مدت ایام الله دهه فجر نیز از دیگر برنامه های ستاد است.

وی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی دارای هزار و 231  کانون های فرهنگی و هنری شهری و روستایی  بوده که در این تعداد کانون شهری و روستایی استان 87 هزار نفر عضو هستند.

پایان پیام/ 566