اعلام فراخوان جشنواره مجازی « کودکانه فهما » در هرمزگان/برنامه های جشن انقلاب در بیش از ۱۰۰۰ کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود

اعلام فراخوان جشنواره مجازی « کودکانه فهما » در هرمزگان/برنامه های جشن انقلاب در بیش از ۱۰۰۰ کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
حجت الاسلام پهلوانی گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره مجازی « کودکانه فهما » با شعار « کودکان آینده سازان انقلاب همزمان با سراسر کشور در هرمزگان برگزار می شود.

حجت الاسلام « احمد پهلوانی »، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: جشنواره کودکانه فهما با محوریت مسجد کانون انقلاب، امام مهربانی ها، کودکان امروز آینده سازان انقلاب و خانواده انقلابی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب رشته های خوشنویسی، شعر، سرود، قصه گویی، نمایش، نقاشی، نقالی و پرده خوانی برگزار می شود، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در این جشنواره تا 30 بهمن ماه جاری تعیین شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان عنوان کرد: علاقه مندان جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

وی اضافه کرد: از آثار برتر رشته های 7 گانه پس از داوری، تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

حجت الاسلام پهلوانی در ادامه به تشریح سایر برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان پرداخت و گفت: برگزاری مراسم انقلاب به روایت هنر در مساجد منتخب با موضوعات شعر، سرود، نمایش و پخش فیلم ، خاطره گویی و... از شاخص ترین برنامه هاست.

 

وی از تجلیل از خانواده محترم شهدا و هنرمندان انقلابی در مسجد، بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و آذین بندی و نصب پرچم در سطح محله و مسجد به عنوان بخش دیگری از برنامه ها نام برد.

 

این مقام مسئول افزود: شرکت در راهپیمایی 22بهمن و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن و قرائت دسته جمعی سوره مبارکه فجر درقالب طرح تلاوت نور، برپایی نمایشگاه های محتوایی و آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی از برنامه های دیگر کانون هاست.

 

وی، مشارکت در برنامه های ستاد در سطح ملی و استانی از طریق پورتال بچه های مسجد و پویش# مسجد _کانون _انقلاب و بارگذاری برنامه های  کانون در پورتال بچه های مسجد به نشانی  bachehayemasjed.ir را بخش دیگری از فعالیت های کانون های مساجد در ایام الله دهه فجر ذکر کرد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 88